Een dubbele poort + zo'n bordje. Vrij duidelijk volgens mij.Een inrit moet er uitzien als een inrit.
Een bordje alleen is niet genoeg.
Een dubbele poort + zo'n bordje. Vrij duidelijk volgens mij.Een inrit moet er uitzien als een inrit.
Een bordje alleen is niet genoeg.
1. Een dubbele deur kan even goed een inrij afsluiten als een kantelpoort of sectionale poort.Er staat namelijk "dubbele deur".
Bovendien staat er dat de dubbele deur te smal was voor een auto.
Als uw voordeur er naar uiterlijke kenmerken uitziet als een inrij wel, maar waarschijnlijk zal door de politie geoordeeld worden dat het gewoon een voordeur is mocht u hen bellen om de wagen die daar staat te laten takelenDus als ik een sticker op mijn voordeur plak van een takelwagen is dit voldoende.
Want ik heb een motor piago mp3 (driewieler) deze kan door mijn voordeur maar ik gebruik hem maar 1 keer per jaar.
Bij twijfel had de TS maar ergens anders moeten gaan staan. Als ik twijfel of ik al dan niet een parkeerschijf moet leggen, dan leg ik er sowieso één. Dus als je twijfelt of je ergens al dan niet mag staan, zet je er dan niet. En als je er dan toch wil staan, wees dan niet verwonderd dat je weggesleept wordt.Dat heb ik ook niet beweerd.
Ik heb gezegd dat ik me de twijfel kan voorstellen.
Doet dat terzake?Bij twijfel had de TS maar ergens anders moeten gaan staan. Als ik twijfel of ik al dan niet een parkeerschijf moet leggen, dan leg ik er sowieso één. Dus als je twijfelt of je ergens al dan niet mag staan, zet je er dan niet. En als je er dan toch wil staan, wees dan niet verwonderd dat je weggesleept wordt.Dat heb ik ook niet beweerd.
Als je twijfel wil gebruiken als argument om een overtreding goed te praten, dan doet dit zeker ter zake, ja.Doet dat terzake?Bij twijfel had de TS maar ergens anders moeten gaan staan. Als ik twijfel of ik al dan niet een parkeerschijf moet leggen, dan leg ik er sowieso één. Dus als je twijfelt of je ergens al dan niet mag staan, zet je er dan niet. En als je er dan toch wil staan, wees dan niet verwonderd dat je weggesleept wordt.Dat heb ik ook niet beweerd.