Ik heb geen enkel idee waarom de eigenaars binnen willen zien, ze willen mij uit hun woning hebben, de rest is bijzaak. (dat werd niet gevraagd door hun advocaat)
Ik ben een cannabiskweker

en de eigenaar geeft mij veraden

en de kwekerij is vorig jaar ontruimd.

Ik had de eigenaar zijn woning herschilderd met ecologische verf en de zolder geisolleerd (er was geen plantage op zolder) en daarom stuurt hij de politie op mij af. Onbegrijpelijk, dat staat in zijn verklaring, omdat hij mij uit zijn woning wil. Dacht niet dat die man zo kwaaddragend en dom kon zijn. Steelde elektriciteit en water van mij, was een jaar dat hij nog niet betaald had en geeft ook niet meer betaald. En de eigenaars werden nog kwader als ik hun elektriciteit afsneed die ik betaalde.
Een paar weken geleden hebben de politie nog eens een onterechte huiszoeking gedaan, ze dachten dat ik weer aan het kweken was.
Weer op valse informatie van de eigenaar. Mijn huis werd in minder dan een jaar tweemaal van kop tot teen door politie doorzocht er is hier niets verkeerd gevonden, dus die verplichte inzage door de vrederechter is totaal onnodig. Er is geen ernstige schade aan de woning vastgesteld anders was dit een strafgerechtelijke zaak geworden. De eigenaars spreken van verwaarloosing zonder enig bewijs en wat onwaar is. Hun huis is een krot en de eigenaars zijn huisjesmelkers. Voor al de gebreken heb ik een paar paginas nodig.
Heb het tussenvonnis ontvangen van de vrederechter is dit openbaar? M.a.w. mag ik dat publiceren?
Zoals ik reeds schreef is de vrederechter bevooroordeelt, partijdig zoals ook uit het vonnis blijkt.
Op 24/2 wil hij met de eigenaar komen zien, naar wat?
Er werd in de conclusies van tegenpartij niet om een inzage gevraagd. Pas bij de laatste hoorzitting kwam dit ter sprake.
Ik denk dat dit dan ook niet kan als er geen conclusie over is, of niet?
Kan ik tegen dit tussenvonnis iets doen? Beroep aantekenen, kort geding, wrakings procedure?
Deze vrederechter vind ik subjectief en wil hem niet verder in de lopende zaak, hoe?