geliquideerde rekening

aheylen
Topic Starter

geliquideerde rekening

#1 , 10 feb 2011 20:01

Beste

Kan ik aan Febelfin ook een overzicht vragen van alle geliquideerde rekeningen van iemand die overleden is?

Grootvader is overleden in 2010: alle rekeningen zijn nog vóór het overlijden geliquideerd door een volmachthebber, kan ik ook voor die rekeningen en waardepapieren een overzicht opvragen.
Dus:
Heeft febelfin een overzicht van alle rekeningen die mijn grootvader op zijn naam had? Geeft Febelfin die aan mij of moet dit via de procureur?

Vriendelijke groeten

Annamaria

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Creatief

#2 , 10 feb 2011 21:06

Mijn link is verdwenen waar je de afgesloten rekeningen kan opvragen. Mogelijk is dit bij Feblin.
Ik weet dat het in ieder geval ongeveer 200 € kost om alleen maar de rekeningnummers te kennen. Na deze fase komt het spitwerk en moet je de listings opvragen bij de hoofdzetel van de bank(en). Dit kost ook heel wat geld.
Enkel met de "akte van bekendheid" in je hand kan je aan deze gegevens geraken. Indien je hierover niet beschikt, krijg je niets.

Reclame

Terug naar “Bank & Beurs”