Beste leden,
Alvast bedankt voor de reacties, en ik bedoelde het niet raar hoor natuurlijk heeft een ieder andere dingen te doen dat begrijp ik en waardeer de reacties hierop enorm..
Ik ben gewoon een beetje radeloos
Volgens handelsregistratie is deze zaak begin december stopgezet, en dus niet failliet verklaard anders zou er indd een curator worden aangesteld wat in dit geval nog niet is.
Als je als ondernemer weet dat je handelszaak is stopgezet en achteraf toch nog allerlei valse beloftes doet en geld in handen neemt en met de noorderzon vertrekt b.w.v. dan komt dit bij mij over als pure consumentenbedrog.
Want uiteindelijk ben ik in dit geval voor de gek gehouden, en is er misbruik gemaakt van mijn onwetendheid zowel als vertrouwen wat ook onder misleiding valt denk ik.
Ik ben dan ook naar het bureau geweest, om een klacht in te dienen maar aangezien ik niet de volledige naam had van de naaister enkel de naam van de zaak zowel als de bedragen en handtekening wat op de betalingbewijs staat, konden ze mij niet verder helpen en verwees mij dus door naar handelsregistratie.
ik baal hier ontzettend van,
voel mij hierdoor echt flink in de zeik genomen