Ontslagbrief geldig??

Frédéric
Topic Starter

Ontslagbrief geldig??

#1 , 07 mar 2011 18:55

--------------------------------------------------------------------------------

Hey,

ik ben 11 jaar werkzaam als bediende, brutosalaris meer dan 30000 euro/jaar.
Nu heb ik mijn ontslag gegeven met op brief vermelding:

3 maanden opzeg in acht genomen, zou mijn uiterlijke einddatum 31 mei 2011 zijn. Indien vroeger nog beter, aangezien ik nieuwe job voor ogen heb. Mijn opzeg gaat in op 1 maart 2011.

Die brief is getekend zowel voor ontvangst als voor akkoord.

Nu is mijn vraag, kan mijn werkgever me toch nog verplichten om 4,5 maand uit te doen, of kan hij dit niet aangezien getekend voor akkoord.

Ik heb dus niet uitdrukkelijk vermeld dat maximum opzegtermijn 4,5 maand is, maar hij zal het ook niet goed nagekeken hebben, vrees ik...

Heb gewoon geschreven, 3 maanden opzeg in acht genomen...

Bedankt voor antwoord,

Grtzzz

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#2 , 07 mar 2011 20:57

http://www.9lives.be/forum/werk-studie/ ... tslag.html" onclick="window.open(this.href);return false;

GB2702

#3 , 07 mar 2011 21:12

Blijkbaar vorige maand al een duidelijk antwoord gekregen op een ander forum en dan hier nogmaals dezelfde vraag stellen :p

Zijn er andere verwikkelingen aan de gang waarom u deze vraag nu op dit forum stelt?

Graag meer info!!!

Reclame

Terug naar “Archief”