Er stond 1 uitgebloeide plant.En een paar nieuwe kleine plantjes.
De politie heeft toen mijn uitgebloeide hennepplant vernietigd en de kleine plantjes.
Veel materiaal meegenomen waaronder ook zaken die niets met cannabisplantage te maken hadden.
Nu vraag ik onderzoek naar bepaalde zaken,
de informatie van het vooronderzoek gelijkt op een samenzwering van de wijkagent en de eigenaar. Zij werken met elkaar samen, de eigenaar omdat hij mij uit zijn "krotwoning" wilt en de politieagent die helpt hem daarin.
Ik wil dat dit onderzocht word. Bepaalde PVs van het vooronderzoek zitten niet in het dossier. (er zijn zaken die niet kunnen en dat wil ik uitgeklaard zien)
Teruggave van mijn materiaal omdat de huiszoeking onterecht zou zijn en zo mijn materiaal onmiddelijk dient terug te geven. Zoals gebeurd is bij de huiszoeking bij de kerk, (dossiers moeten ook terug gegeven worden nog voor het proces begonnen is) Dat ik ook een plant voor eigen gebruik mag kweken en als mijn kweekspullen in beslag genomen zijn dan kan ik dat niet.
Ik gebruik cannabis en dit mag ook voor eigen gebruik en men heeft mijn eene cannabisplant vernietigd zodat ik nu cannabis moet gaan kopen en daarom vraag ik 1000 euro schadevergoeding. Voor mij is dit een medicijn die ik niet kan missen en dus dringend is.
Materiaal die daarbij niets met hennepkweek te maken hebben terugvragen.
HET ANTWOORD VAN ONDERZOEKSRECHTER
Gelet op het advies van de procureur des Konings te Oudernaarde dd. 11 maart 2011.
De ontvankelijkheid van het onderzoek
Afgezien van het feit dat verzoeker in zijn verzoekschrift niet nader heeft
gespecifieerd op welke wetsartikelen het door hem gevraagde is gebaseerd, blijkt
duidelijk dat zowel aanvullende onderzoekshandelingen als teruggave van in beslag
genomen goederen worden gevraagd.
Dergelijk verzoekschrift is niet ontvankelijk, nu de wetgever voor die verschillende
verzoeken een eigen procedure heeft ontworpen die volgens eigen regels en binnen
de daarin voorziene termijnen moet worden afgehandeld. Om de regels, eigen aan
iedere procedure, afdoend te kunnen waarborgen is het noodzakelijk om voor elk
verzoek een afzonderlijk verzoekschrift in te dienen (vgl. OR Dendermonde,
04.04.2000, T. Strafr., 2000, 241).e
OM DEZE REDENEN
Wijzen het verzoek, niet nader gespecifieerd, namens Jean-
Pierre, neergelegd ter griffie op 8 maart 2011, af als onontvankelijk.
Mijn advocaat had mij verteld dat de kwalificaties door de onderzoeksrechter als er geen aanwezig zijn zelf moet maken.
En dat elk verzoek een afzonderlijk verzoekschrift dienen?
GRAAG WAT INFO?
Tegen in beroep gaan of nieuwe verzoekschriften indien?
Welke Procedures worden bedoeld?