Vervroegd weg uit huurappartement

Vandebos

Re: Vervroegd weg uit huurappartement

#16 , 08 apr 2011 14:55

Het is niet verplicht een gestempeld exemplaar aan de huurder te overhandigen, bovendien kan men tegenwoordig per fax en mail registreren....

Yup dat kan, of tot 20 april of 25 april of 4 mei...

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
gvm

#17 , 08 apr 2011 14:57

@gvm is dat zo? Ik huur zelf ook en bij mij staat er wel een stempel op. Ik zal eens zoeken of ik dat ook online kan opzoeken aangezien ik over die vriend zijn rijksregisternummer beschik.
ik heb al jaren niet meer gehuurd, dus ik heb er geen idee van of de huurder hiervan bevestiging krijgt. enkel het rijksregisternummer volstaat niet, 't is een onderdeel van je fiscaal dossier waarvoor je dien in te loggen met je elektronische identiteitskaart. de vermelding van het rijksregisternummer dient enkel om naar dat fiscaal dossier te koppelen.
voor niets of niemand een gram respect, venijnig brutaal en vuilgebekt.

Questionmark
Topic Starter

#18 , 08 apr 2011 15:03

Ok, dan toch maar bellen dus. ;)

Alvast bedankt voor de informatie!

Reclame

Vandebos

#19 , 08 apr 2011 15:09

In feite ga je best in persoon, het is niet de eerste keer dat men je telefonisch verkeerde informatie verstrekt...

Questionmark
Topic Starter

#20 , 13 apr 2011 14:36

Echt? Ik belde naar de huurdersbond en die verwezen me door naar het registratiekantoor van de betreffende stad. Daar wisten ze me te zeggen dat het geregistreerd zou zijn. Hij vond aan de hand van het adres en de naam van die vriend al gauw de naam van de verhuurder, dus ik vermoed dat de informatie wel juist is?

justwanttomove

#21 , 13 apr 2011 14:39

dan is het inderdaad geregistreerd

Terug naar “Huren”