belastingsformulier

roharro
Topic Starter
Juridisch actief: Ja

belastingsformulier

#1 , 03 mei 2011 20:47

Verschillende mensen melden me dat ze nog geen belastingsformulier hebben ontvangen. Moesten die al niet verstuurd zijn?
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Winston
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wanton

#2 , 03 mei 2011 21:53

Is volop aan de gang. Heb het mijne ook nog niet ontvangen!
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

Vandebos

#3 , 03 mei 2011 22:01

Heb de mijne vandaag ontvangen. Wil het gerust doorsturen als er iemand absoluut eentje wil hebben... :mrgreen:

Reclame

Tope

#4 , 04 mei 2011 00:04

Voor de 7de keer heb mijn aangifte ingestuurd via Tax on Web. Weet ook al hoeveel ik in 2012 zal terugkrijgen. Heel handig vind ik dat.

roharro
Topic Starter

#5 , 04 mei 2011 00:09

Probleem is dat Tax on Web niet in alle gevallen kan gebruikt worden.

mava105
Juridisch actief: Nee

#6 , 04 mei 2011 11:36

Heb mijn brief al vorige week ontvangen, en was eergsiteren even aan het proberen op tax-on- web te raken. Lukte me niet. Blijkbaar was er iets mis met mijn kaartlezer. Na lang zoeken bleek het niet de kaartlezer te zijn die in de fout ging, maar wel mijn nieuwe (8 maanden oud) ID kaart. Blijkbaar moet de identificatiecode in Windows worden aangepast. Was maar 1 muisklik, maar je moet het weten.

roharro
Topic Starter

#7 , 04 mei 2011 19:45

Heb mijn brief al vorige week ontvangen, en was eergsiteren even aan het proberen op tax-on- web te raken. Lukte me niet. Blijkbaar was er iets mis met mijn kaartlezer. Na lang zoeken bleek het niet de kaartlezer te zijn die in de fout ging, maar wel mijn nieuwe (8 maanden oud) ID kaart. Blijkbaar moet de identificatiecode in Windows worden aangepast. Was maar 1 muisklik, maar je moet het weten.
Mijn nieuwe ID kaart is op komst. Zal daar dan maar veiligheidshalve dezelfde code inzetten als in de oude...
Anders wordt dat weer zoeken en zoeken....

mava105
Juridisch actief: Nee

#8 , 04 mei 2011 20:36

[quote="roharroMijn nieuwe ID kaart is op komst. Zal daar dan maar veiligheidshalve dezelfde code inzetten als in de oude...
Anders wordt dat weer zoeken en zoeken....[/quote]
Het heeft niets te maken met uw 4 cijferige pincode maar met een code van de kaart van wel 20 of 25 cijfers en letters. Gelukkig moet je enkel maar een vakje aanvinken, en klaar is kees

roharro
Topic Starter

#9 , 04 mei 2011 20:58

[quote="roharroMijn nieuwe ID kaart is op komst. Zal daar dan maar veiligheidshalve dezelfde code inzetten als in de oude...
Anders wordt dat weer zoeken en zoeken....
Het heeft niets te maken met uw 4 cijferige pincode maar met een code van de kaart van wel 20 of 25 cijfers en letters. Gelukkig moet je enkel maar een vakje aanvinken, en klaar is kees[/quote]

OK. Bedankt.

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”