een goede advocaat echtscheiding

Creatief

Re: een goede advocaat echtscheiding

#16 , 31 mei 2011 13:19

@ Lucgescheiden
Zwart geld ... rechtbank?!? Dan stelt de rechtbank een fraudeonderzoek in.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roderidder
Contacteer: Website

#17 , 31 mei 2011 13:33

Als elke beschuldiging van een misdrijf tijdens een echtscheidingsprocedure de rechtbank eerst een onderzoek laat instellen (en ja dat horen ze m.i. te doen volgens de letter van de wet) alvorens verder te beslissen, dan zullen er veel en nog lang getrouwd moeten blijven...

@alnvds: Heb je een Pb gestuurd. Mijn aanbod is dat ik je gratis help met doel dat jullie zoon terug een betrokken vader heeft.

RR
Laatst gewijzigd door roderidder op 31 mei 2011 13:51, 1 keer totaal gewijzigd.

lucgescheiden

#18 , 31 mei 2011 13:51

Ik diende binnen de gestelde termijn hiervoor een klacht in bij de dienst ECOFIN.
Ten einde raad en na veel dreigementen vanwege ex-schoonbroer (wiens email adres eindigd op @minfin.fed.be btw)
De dienst ECOFIN stelde een onderzoek in op basis van wat zij betitelden als valsheid in geschriften
(voor deze dienst een klacht wil onderzoeken, is er al wel wat water door de Schelde gevloeid!)

Geruime tijd later mocht ik van een procureur de melding ontvangen dat hij deze aanklacht seponeert....

In de echtscheiding laat de aangestelde notaris deze gelden lustig in de gemeenschap vallen, wat uitvoerig word verdedigd in meester's dagingen.
(Het feit dat zowel notaris als deze advokaat hun werkgebied spreiden over hetzelfde stadje is wellicht louter toeval!)
Of een rechtbank geneigd zal zijn tot een fraudeonderzoek wanneer tegenpartij staat te zwaaien met de seponatie, is dus eerder twijfelachtig, zeker wanneer de bevoegdheid van deze rechtbank zich beperkt tot de vereffening en verdeling.
(de echtscheiding zelf is reeds in 2009 uitgesproken)

De corruptie die hieruit mag blijken is moeilijk te vatten zeker wanneer je zelf niet thuis bent in dat wereldje, maar advies is steeds welkon.
Handige documenten voor Personenrecht

Reclame

nathalie18

#19 , 31 mei 2011 23:19

Neen, ik heb geen schriftelijke overeenkomst gehad van mijn advocaat.Maar alles is correct geweest.

roderidder
Contacteer: Website

#20 , 11 jun 2011 22:47

Ik ben al teleurgesteld door 2 advocaten. De 1ste speelde onder 1 hoedje met de tegenpartij. Het gaat hier om een kleine alimentatie voor ons kind van 9 (125 eurokes) en het bezoekrecht. Een peulschil dus, ... hij vindt het absoluut niet erg dat papa hem niet komt halen. ... IK BEN DUS OP ZOEK NAAR EEN ADVOCAAT ... IEMAND DIE ZICH GEEN OOR LAAT AANNAAIEN EN ...
WIE KAN ME HELPEN ? WIE KAN ME ADVIES GEVEN ?[/b

Graag zou ik je willen helpen door in contact met U of met de vader te kunnen treden, je verhaal te aanhoren en je gratis advies te (kunnen) geven.
Zie je privé bericht of PB dat naar je werd verstuurd. Het doel is de papa terug betrokken te krijgen in het nog jonge leven van je kind.

concreet:
... hij vindt het absoluut niet erg dat papa hem niet komt halen. Desondanks is hij slachtoffer

een voorbeeld: het artikel "Als je kind je niet meer wil zien"
http://www.juridischforum.be/forum/view ... 42#p142442" onclick="window.open(this.href);return false;

Dat probleem dat je kind slachtoffer is wordt dan primair, persoonlijk, met toewijding en voor zover van belang, gratis aangepakt.

RR

nietvoormijnplezier
Juridisch actief: Nee

#21 , 09 nov 2016 12:39

@Lucgescheiden: je mag me altijd de gegevens van die advocaat bezorgen, want ik denk er een goede nodig te hebben!

Terug naar “Echtscheiding”