beste,
in oktober (10/2010) vorig jaar bestelden we bij de firma X een voordeur, meer bepaald een vleugeloverdekkende-pivoterende voordeur.
Begin dit jaar (24/2/2011) zijn ze komen installeren maar hadden ze een pivoterende deur mee volledig in glas - compleet niet conform de bestelling.
Ze hebben de zaak onderzocht en kwamen erachter dat zij de verkeerde bestelling doorgegeven hebben aan de fabriek... De firma erkende direct hun fout en beloofde deze recht te zetten.
alleen doken er enkele problemen op:
1. het deurprofiel van een vleugel overdekkende deur is totaal anders dan een gewone deur, dus ze gingen een volledig nieuwe deur moeten bestellen...
2. daarna kwamen ze met de boodschap dat de fabriek per 1/1/2011 geen vleugeloverdekkende/pivoterende deuren meer maakte omdat ze met enkele installaties problemen hadden gehad. Dus moesten we uitkijken naar een andere oplossing, X bood ons enkele alternatieven aan: een gewone vleugeloverdekkende deur, glas met lamellen erin en glas met koolstof ertussen dat je met een schakelaar kan switchen tussen mat/helder. Na rijp beraadt besloten we voor de laatste optie te kiezen
3. nu krijgen we van X te horen dat deze laatste eigenlijk geen optie is omdat het te duur is...
Ik wil wel benadrukken dat er steeds een positieve opbouwende sfeer geweest is tussen onszelf en X, maar uiteindelijk zijn we nog altijd geen stap verder. Vandaar dat ik mij eens wel informeren hoe ik mij kan wapenen indien de sfeer ineens omslaat...
hopelijk kunnen jullie mij bijstaan met raad en of doorverwijzen naar een dienst die dit kan.
Hartelijk bedankt
mvg