probleem met personenbelastingen

Alain_vdb
Topic Starter

Re: probleem met personenbelastingen

#31 , 02 jun 2011 14:44

Ik heb telefoon gehad vd pers.dienst dat het loonbeslag voorlopig zal worden opgeschort en dit naar aanleiding van het door mij ingediende verzoekschrift tot onbeperkt uitstel van de invordering. ondertussen heb ik nog een dikke formulier via de post ontvangen om in te vullen bewijstukken bij te voegen die dat ik al eerder verstuurd heb, die zou ik ook nog moeten invullen, ik ben al content dat ik het loonbeslag voorlopig teruggetrokken is. allemaal nog eens bedankt voor de tips, zonder jullie had ik deze probleem nooit niet kunnen oplossen
Ik weet niet of je 'probleem' wel zal opgelost geraken via deze procedure. Maar je hebt toch een kans. Vorige week donderdag hoorde ik op de radio tijdens een verplaatsing met de wagen juist uitleg vragen over deze vorm van aanvraag van onbeperkt uitstel.

Daar werd toch geantwoord dat er alleszins personen een bevestigend antwoord kregen en ze hun vraag tot onbeperkt uitstel ingewilligd zagen.

Ik heb geen overzicht op je financiële situatie en weet niet of je ten volle voldoet aan de vereisten, maar weet dan toch dat een minderheid het toch gedaan krijgt.
Eindelijk heb ik het uitstel gekregen))), :D maar op voorwaarden dat ik maandelijks 150 euro zou terugbetalen en dat doe ik met plezier, de eerste betaling is al gebeurd, nu denk ik dat ze zoude mij niet meer lastig vallen zolang dat ik betaal)))) ik ben heel content, nog eens van harte bedankt..., dit is nog één bewijs van als je iets doe dat het vroeg of laat iets opbrengt, voor diegene die in gelijkaardige situatie zitten veel sterkte en nooit opgeven, rechtvaardigheid heerst altijd!!!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Tope

#32 , 02 jun 2011 15:04

..., rechtvaardigheid heerst altijd!!!
Ik denk dat velen met recht en reden niet akkoord kunnen gaan met deze euforische uitspraak.

Nog een tip:
Betaal deze aflossing van 150 Euro per bestendige opdracht en zorg er dan ook voor dat deze som altijd beschikbaar is.
Zo loop je niet het risico dat de belastingen moeilijk gaan doen, omdat je te laat bent met je betaling.

Alain_vdb
Topic Starter

#33 , 04 jun 2011 23:16

Ik denk dat velen met recht en reden niet akkoord kunnen gaan met deze euforische uitspraak
Ooit zou de tijd komen dat iedereen zou zeker zijn van deze euforische uitspraak!!!

Reclame

gebruiker

#34 , 09 jun 2011 12:35

Ik denk dat velen met recht en reden niet akkoord kunnen gaan met deze euforische uitspraak
Ooit zou de tijd komen dat iedereen zou zeker zijn van deze euforische uitspraak!!!
Dat zal voor België maar enkel mogelijk zijn als er hier minstens 6 politieke partijen én hun samenstellende personen buiten de wet geplaatst worden, samen met het hun overkoepelende ondertekenende 'gezag'.

En aansluitend de nieuw aantredenenden ten volle beseffen dat het algemeen belang primeert en niet de eigen portefeuille!
Al wat nodig is om het kwaad te laten triomferen, is dat goede mensen niets doen (Edmund Burke)

lucgescheiden

#35 , 09 jun 2011 21:42

Ach kom, alle opgenoemde personen zullen het tegen dan al wel in de wet hebben bijgeschreven :-)
Handige documenten voor Personenrecht

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”