Ik heb telefoon gehad vd pers.dienst dat het loonbeslag voorlopig zal worden opgeschort en dit naar aanleiding van het door mij ingediende verzoekschrift tot onbeperkt uitstel van de invordering. ondertussen heb ik nog een dikke formulier via de post ontvangen om in te vullen bewijstukken bij te voegen die dat ik al eerder verstuurd heb, die zou ik ook nog moeten invullen, ik ben al content dat ik het loonbeslag voorlopig teruggetrokken is. allemaal nog eens bedankt voor de tips, zonder jullie had ik deze probleem nooit niet kunnen oplossen
Ik weet niet of je 'probleem' wel zal opgelost geraken via deze procedure. Maar je hebt toch een kans. Vorige week donderdag hoorde ik op de radio tijdens een verplaatsing met de wagen juist uitleg vragen over deze vorm van aanvraag van onbeperkt uitstel.
Daar werd toch geantwoord dat er alleszins personen een bevestigend antwoord kregen en ze hun vraag tot onbeperkt uitstel ingewilligd zagen.
Ik heb geen overzicht op je financiële situatie en weet niet of je ten volle voldoet aan de vereisten, maar weet dan toch dat een minderheid het toch gedaan krijgt.
Eindelijk heb ik het uitstel gekregen))),

maar op voorwaarden dat ik maandelijks 150 euro zou terugbetalen en dat doe ik met plezier, de eerste betaling is al gebeurd, nu denk ik dat ze zoude mij niet meer lastig vallen zolang dat ik betaal)))) ik ben heel content, nog eens van harte bedankt..., dit is nog één bewijs van als je iets doe dat het vroeg of laat iets opbrengt, voor diegene die in gelijkaardige situatie zitten veel sterkte en nooit opgeven, rechtvaardigheid heerst altijd!!!