inbraak in kledingkastje

willemke
Topic Starter

inbraak in kledingkastje

#1 , 08 jun 2011 14:01

Een personeelschef heeft "dringend" haargel nodig. Hij komt in de keedkamer van het personeel en vraagt om het kastje van X te openen. Niemand heeft de sleutel of kent de combinatie.
De chef ramt de deur open om de gel te pakken en zich op te maken voor belangrijke vergadering.
Iedereen is verbijsterd en geschokt. Maar angst om ontslag en slecht uurroosters weerhoudt hen om iets te zeggen.
Toch willen enkele collega's maatregelen nemen om verdere escalatie te voorkomen. Liefst ontslag van de chef...
wat moeten wij doen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Creatief

#2 , 08 jun 2011 14:14

Amai, die heeft lef! :oops:
Stap met een ploeg collega's naar naar de vakbond toe!

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#3 , 08 jun 2011 14:28

??? Wat is dit voor een verhaal?

1. Sleutel OF cijfercombinatie??? Hangen er twee sloten op die kastjes?
2. "Ramt de deur open"??? Een locker die op slot is met de blote hand forceren is wel héél erg straf. Met een schroevendraaier openbreken kan ik inkomen, maar "openrammen"?
3. Dit enkel om aan gel te geraken???

Sorry, maar dit verhaal is volgens mij niet volledig. Vertel eens wat er ECHT gebeurd is?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Archief”