#6 , 13 jun 2011 17:48
Beste Matterhorn
Als dat idd zo is dan laat je dat vaststellen door een gerechtsdeurwaarder. Eén of zelfs meerdere malen
Op basis daarvan kan je dan met een raadsman brainstormen over welke weg je gaat bewandelen.
In ieder geval hoop ik voor jou dat je een raadsman hebt die de nagel op de kop kan kloppen. Want als
je de verkeerde voor de rechtbank daagt om je gelijk te krijgen maak je slapende honden wakker en
dan ben je misschien nog verder van huis. Bvb dat "men" duidelijke instructies geeft om de motors niet
meer te laten draaien. Dan heb jij zogezegd geen grond of reden meer van klagen. Tenzij er ergens nog
een uitweg of spitsvondigheid zou te vinden zijn mbt het parkeren en laden en lossen alleen maar ik vrees
daarvoor.
Nu ja uw kamer niet kunnen verluchten omdat een paar vrachtwagens een paar minuten lossen met draaiende
motor ? Ik wee thet zo nog niet maar ik kan natuurlijk uw probleem onderschatten waarvoor mijn excuus.
Maar als dit volgens anderen wel door de beugel kan ...... verhuizen lijkt mij de enige oplossing voor wat dan
op dat moment uw subjectief probleem zal zijn. Dat is spijtig weet ik
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent