Ik heb via chat met Bianca (de dievegge) geconverseerd, ze bleek toen in Polen te zitten en zou pas binnen 14 dagen terug komen,

de camionnet had een groot onderhoud nodig (verse olie), rijdt met versleten remmen, enz...
En Bianca is eventjes naar Polen met een inkomen (leefloon)van 50 euro per week.
ze schrijft in onze conversatie dat ik haar mijn camionnet gegeven zou hebben en ze zou kontakt op nemen met haar advocaat als ze terug in Belgie was.
Ze heeft geen eigendomsbewijs dus dit is absurd.
Ik heb deze conversatie neergelegd bij de politie.
Mijn verschillende contacten met politie om zo druk op de ketel te houden zodat er werk word gemaakt om haar en/of mijn camionnet te zoeken word heel flauw behandeld.
Ik ga nu een brief schrijven naar de procureur en hem vragen deze zaak met spoed te behandelen.
Daarbij wijzend op het feit dat dit gevaarlijk is want ze rijdt zonder verzekering en met een voertuig niet gekeurd en een groot onderhoud nodig had en dit te vergelijken is met joy-rijden, zo kan ze het voertuig onheroepelijk beschadigen en/of nog erger er een "zwaar" verkeersongeval met veroorzaken.
En dit omdat de politie en de gerechtelijke instanties nonchalant waren om aan dit misdrijf de nodige aandacht te besteden.