Hoi, vorig jaar is mijn moeder overleden en na de begrafeniskosten stond er nog 43000 euro op de bank, ik mocht mijn moeders deel niet opeisen omdat mijn vader een klein pensioen had maar hij liet mij heel goed voelen dat hij mij niks gunde , hij zei steeds als er nog 1000 euro opstaat dan hebben jullie allebei 500 euro, eerlijker kan het niet, ik heb 1 broer en die vond ook dat het beter voor hem kon zijn omdat hij een kind heeft en ik niet, ik ben er ook al in 1995 ingeluisd door mijn ouders toen hebben ze het huis en inboedel als schenking aan mijn broer gedaan, hij woonde toen nog thuis en ze mochten van mij wel wat regelen dat hij daar zou kunnen blijven wonen, ik moest toen bij de notaris komen en die rammelde het hele verhaal af en ik heb toen getekend want ik vertrouwde mijn ouders toen nog wel maar als ik thuis kwam en het leesde kreeg ik toch wel een flinke klap in mijn gezicht, enkele jaren later kreeg mijn broer een vriendin en wou gaan bouwen en toen vroegen mijn ouders geld van mij (12000 euro) om mijn broer te helpen en zou de schenking teruggedraaid worden , hier ben ik niet meer ingetrapt want dit kon niet teruggedraaid worden.vanaf toen kon ik bij mijn ouders niets meer goed doen. nu is mijn vader ook overleden en ik ben naar de bank geweest en er staat nog 8000 euro op de rekening, ik weet zeker dat mijn broer dat geld gekregen heeft want dit is toch niet normaal, 35000 euro weg op nog geen jaar tijd, hij weet natuurlijk van niets, het is schijnbaar nog niet genoeg dat hij het huis al kreeg, kan ik hier iets tegen doen, ik zelf woon in nederland vlakbij de grens en mijn broer en ouders in belgie
Alvast bedankt