Wegens problemen met verscheidene partijen bij de uitvoering van een erfenis is de zaak uiteindelijk voor de rechtbank van eerste aanleg gekomen.Daarvoor hadden alle partijen een advokaat aangesteld. De beslissing is nu eindelijk gevallen en werd er een boedel notaris aangesteld om de inboedel en het huis te verkopen.Deze week kwamen alle partijen met hun advokaten samen om dec opening van de werkzaamheden vereffening verdeling te bespreken en te tekenen.Nu gaan de advokaten samen met de aangestelde notaris nog eens gaan kijken naar de woning wat ze gaan doen met de inboedel. Twee dagen na de bijeenkomst kreeg ik terug een brief in de bus van mijn advokaat om terug een provisie te betalen.Vond het zeker nodig nu hij gezien had wat de verwachte erfenis zou opbrengen. O9p vergadering zelf hebben de heren niets gedaan ze hadden zelfs geen volmacht om te tekenen.
Wat betreft mijn vraag:
Hoelang kunnen die heren advokaten blijven meespelen in de verdere evolutie van dit proces. Verkoop van de inboedel verkoop van het huis.
Hun taak was de zaak te verdedigen (sic) op de rechtbank. Gevolg aanstelling van een notaris die het huis en de inboedel moet verkopen. En de verdeling van de gelden.
Als ze daar niks meer mee te maken hebben hoe kan ik daar een einde aanstellen.
Alvast bedankt
M.V.G
Marcel