sluikreklame

mava105
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

sluikreklame

#1 , 01 aug 2011 19:41

Sedert enige tijd krijg ik steeds sluikreclamen op mijn pagina van het J F.
Juist onder de tekst "Forumoverzicht" links bovenaan verschijnt er dan een banner die de 3 lijnen waarin oa vermeld: Gratis juridisch advies, belastingen vermijden, Till UPS... bedekt.
Het is meestal iets in de trend van Proficiat, je bent de 999.999ste bezoeker en wint een iPad.
Is dat iets van het Forum zelf of is het malware?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#2 , 01 aug 2011 22:13

iets van het forum zelf. Is google-achtige reclame

mava105
Topic Starter

#3 , 02 aug 2011 19:31

Deze reklame zet zich telkens op de plaats van de "Add door Google" en dit niet alleen op JF maar ook op een 10tal andere sites.
Mijn systeem wordt er ernstig door vertraagt, en moet telkens 3 maal klikken waar vroeger één maal genoeg was.
Heb al geprobeerd er vanaf te raken, maar dat lukt me niet.
Weet iemand hier een oplossing.
Een vriend, die me zou kunnen helpen in deze is juist voor 2 weken naar het buitenland vertrokken op verlof.

Reclame

Vandebos

#4 , 02 aug 2011 19:33

Download het programmatje malwarebytes, update het en laten draaien...

mava105
Topic Starter

#5 , 02 aug 2011 20:05

Bedankt VDB.
2.923 errors found, maar slechts 100 werden gratis hersteld. Voor de rest moet ik het volledige programma aankopen. Kan echter geen prijs vinden op de site, zonder mijn gegevens in te brengen.
Zal morgen eens verder zoeken.

Vandebos

#6 , 02 aug 2011 20:12

yikes... momentje, zal je een link bezorgen.

Verwijder malwarebytes ondertussen en zoek en installeer spybot SD, update en laten draaien.

WP002

#8 , 03 aug 2011 00:06

Als je Firefox draait is er nog altijd de excellente add-on Adblock Plus.

westhoek

#9 , 03 aug 2011 07:23

Bedankt VDB.
2.923 errors found, maar slechts 100 werden gratis hersteld. Voor de rest moet ik het volledige programma aankopen. Kan echter geen prijs vinden op de site, zonder mijn gegevens in te brengen.
Zal morgen eens verder zoeken.
Jawadde.
Laat Combofix daar eens op los : http://www.bleepingcomputer.com/combofi ... -te-worden" onclick="window.open(this.href);return false;

Oude Belg

#10 , 03 aug 2011 09:48

Als je Firefox draait is er nog altijd de excellente add-on Adblock Plus.
Daardoor had ik die reclame zelfs niet gezien :lol:
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Terug naar “Archief”