Goedkope en eerlijke advocaat, ja ... maar eigenlijk zou je uit principe moeten verdergaan ... anders komt die crimineel weg met zijn gedrag en gaat hij het opnieuw doen! Ik bevind me momenteel in een gelijkaardige situatie en ik denk niet aan opgeven ...
Lenny
Tja dat is nu éénmaal de realiteit van vandaag en eigenlijk hebben wij met z'n allen door de normvervaging zowel in gedrag als in bestraffing van dat gedrag zeker de hand in eigen boezem te steken. Met wij bedoel ik onze maatschappij. Straffen zoals opgelegd in sharia moeten nou ook weer niet
maar dat de radeloosheid van de mensen in dergelijke zaken tot nu toe nog weinig of geen politieker of zelfs een rechter de ogen heeft geopend is idd zeer frustrerend.
Ik ben ook een zeer principieel mens. Correctie: ik was ....... maar over de jaren heen en met ouder worden maakt dat ik alleen aan mezelf denk (bvb mbt tot kosten) en veelal ook een instelling van je m'en foutisme hanteer.
Spijtig genoeg zijn principiele mensen niet meer van deze tijd. En ja dat stoort mij want ik ben zelf opgevoed zoals vele anderen met principes om net een goede leidraad te hebben in het leven.