Beste,
Mijn vriendin heeft nu haar laatste jaar Bachelor Kleuteronderwijs gedaan en was in eerste zit voor alles geslaagd. Enkel haar eindwerk moet ze opnieuw doen volgende week. Ze heeft van de hogeschool een docent toegewezen gekregen die haar moet helpen en waar ze enkele keren moet mee samenzitten in de loop van de vakantie.
Tijdens de vakantie heeft mijn vriendin telkens tijdig haar eindwerktekst doorgestuurd via mail en ook om de x-aantal weken gevraagd om af te spreken. De docent heeft in juli geen enkele mail beantwoord. Pas tegen het einde van de eerste week van augustus heeft ze een klein beetje feedback gegeven. Mijn vriendin heeft meteen terug een mailtje gestuurd met de vraag om dringend eens af te spreken, ook in deze mail heeft ze haar eindwerk toegevoegd en nog enkele vragen. De docent heeft vandaag pas terug geantwoord dat ze het eindwerk eigenlijk niet goed vind en dat mijn vriendin zo goed als alles moet aanpassen, maar ze moet het eindwerk wel binnen 5 dagen voorstellen.
Indien ze nu niet geslaagd zou zijn, is dit voldoende reden om de resultaten te betwisten? Hoe gaan we dan best te werk.
Alvast bedankt.
Jeroen