Om degelijk te werken moet de isolatie aan de kant van het geluid worden aangebracht. Anders kunnen de geluidsgolven zich nog voorverplaatsen via het metselwerk of het beton van de muren.Had het al overwogen om zelf isolatie aan te brengen, .
Alé, toch nog iemand met nuchter en zinvol advies.Neem eens contact met de milieupolitie van uw zone....... als politie vaststellingen komt doen met geluidsmetingen zal/kan het snel afgelopen zijn na 7 tussenkomsten wordt installatie met beslag gelegd.
Anders eens bellen naar politie antwerpen
Milieu en Geluid
Everaertsstraat 105
2060 Antwerpen T: 03- 690.09.52 F: 03- 690.09.90
Tjah, in West-Vlaanderen kan ik verderhelpen, maar dan nog is het sterk afhankelijk van politiezone tot politiezone. Vaak is er ook maar 1 politie-agent per zone die bevoegd is. Van een 'dienst' kunnen we dan nog moeilijk spreken. Idem dito voor bv. brandweerverslagen voor bedrijven...Tja ik ken het adres van Antwerpen dus geef ik het door ....graag andere posters die de gegevens van de andere milieupolitiediensten kunnen geven.
Ik weet dat in Antwerpen en geluidsteam is en dat daar bij de milieupolitie enkele politiemensen ( ik noem geen namen) zitten die meer dan bekwaam zijn en trouwens mee de regelgeving bepalen (wegens hun enorme kennis).
Zij kunnen u zeker info geven ...
Ge zult zien: uiteindelijk draait het daar toch hoogst waarschijnlijk op uit. Als de tegenpartij van kwade wil is enAlé, toch nog iemand met nuchter en zinvol advies.Neem eens contact met de milieupolitie van uw zone....... als politie vaststellingen komt doen met geluidsmetingen zal/kan het snel afgelopen zijn na 7 tussenkomsten wordt installatie met beslag gelegd.
Milieu en Geluid
Everaertsstraat 105
@ Moraelin: Een rechtszaak aanspannen... komaan zeg
Kan allemaal wel zijn, maar het advies geven aan iemand dat hij 'in elk ander geval' een rechtszaak 'moet' aanspannen is niet genuanceerd, laat staan correct. Waarmee ik voor de rest geen afbreuk wil doen aan jouw ervaringen die de TS, naast correct juridisch advies, ook kunnen helpen.Ge zult zien: uiteindelijk draait het daar toch hoogst waarschijnlijk op uit. Als de tegenpartij van kwade wil is enAlé, toch nog iemand met nuchter en zinvol advies.Neem eens contact met de milieupolitie van uw zone....... als politie vaststellingen komt doen met geluidsmetingen zal/kan het snel afgelopen zijn na 7 tussenkomsten wordt installatie met beslag gelegd.
Milieu en Geluid
Everaertsstraat 105
@ Moraelin: Een rechtszaak aanspannen... komaan zeg
het spelletje speelt zoals beschreven wordt waar men voor politie of andere instanties de schijn ophoudt dan kan
je ofwel lang kat en muis spelen of onmiddellijk hard spelen.