Als vrouw is het niet zo evident om tegen een boom of mijn eigen wiel te pissen.

Openbare gebouwen zijn meestal wel voorzien van sanitair, soms met soms zonder douche, soms proper soms verschrikkelijk smerig. Maar ze zijn er.
Nu is er een fabriek waar wij met de firma heel vaak gaan laden/lossen net als nog heel veel chauffeurs.
Daar is voor ons voorzien: 1 toilet, 1 urinoir, een wasbak met zeep maar niks voor handen te drogen en een douche,dit voor alle chauffeurs, mannen en vrouwen.
Voor werknemers is die wetgeving daarrond eenvoudig terug te vinden en dan zou dit niet wettelijk zijn.
Deze ruimte is 80% van de tijd verschrikkelijk smerig, vandaag had ik voor de 2de keer mijn mond open getrokken dat ik het niet vond kunnen dat de urinoir weeral overliep en dat je door de urine moest lopen om bij het toilet te komen om die dan ook vol urine aan te treffen... (Dit is 1 van de minst erge dingen daar

Wat was het gevolg? De verantwoordelijk sluit deze ruimte met als gevolg nergens geen beschikbaar sanitair voor de chauffeurs die dit fabriek moeten bezoeken.
Hij beweert dat hij niet verplicht is sanitair voor ons te voorzien maar daar twijfel ik dus aan...
Ik hoop in ieder geval stiekem dat de parking daar morgenvroeg vol drollen ligt!

Ik hoop dat iemand van jullie mij hier mee kan helpen want als ik tegen die verantwoordelijke in wil gaan moet ik een waterdicht argument hebben.

Groetjes Josephien