als wergever zijnde kan ik u melden dat ik voor geen enkel excuus vatbaar zou zijn. .Je gaat er onherroepelijk uit en als het eventjes kan zelfs ontslag wegens dringende reden. Wie maar zoveel verstand aan zijn hoofd heeft om een probleem met zijn werkgever zonder diens medeweten uit te vechten met dan nog eens kompleet anderen en in het slechtste geval zelfs vreemden verdient eigenlijk niet beter. Geen vakbond die mij daar in zal tegenhouden al moet ik er jaren een proces voor voeren. Ik zou het zelfs heel erg vinden dat vakbonden dit soort zaken niet eens meer een brug te ver zouden vinden onder allerlei voorwendsels.
Neen, als je als zijnde werknemer een probleem zou hebben met mij wees dan volwassen genoeg of heb tenminstee de durf om mij er over aan te spreken. Anders vind ik dat maar een stoot onder de gordel. En dan druk ik mij waarschijnlijk nog diplomatisch uit ook.
Er wordt de vraag gesteld welke zijn rechten zijn in deze ? ik heb al veel zaken gehoord maar dit slaat alles hoor. Je hebt eigenlijk maar plichten.
De eerste is direct verwijderen en de tweede is direct excuses aanbieden. En als je geen vermaning krijgt of ontslag wees dan maar zeer zeer blij.
Er wordt voor minder moord gepleegd