maaltijdcheques ophalen/volmacht

Loria
Topic Starter

maaltijdcheques ophalen/volmacht

#1 , 15 sep 2011 15:31

Ik heb een tijdje via interim gewerkt en het kantoor heeft nog tal van maaltijdcheques liggen. Ze mogen die naar eigen zeggen niet opsturen, maar het kantoor ligt heel ver van waar ik woon.
Een familielid werkt echter in de buurt en zou die voor mij kunnen gaan ophalen. Kan ik die persoon een volmacht geven en hoe doe ik dat dan precies?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wanton

#2 , 15 sep 2011 16:33

Volgens mij wel , maar spreek dat af met het interimkantoor!
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

Loria
Topic Starter

#3 , 15 sep 2011 16:42

als ik bijvoorbeeld eerst een mailtje stuur met: bij deze laat ik jullie weten dat persoon x mijn maaltijdcheques mag komen ophalen plus: ik schrijf dat ook nog eens op een briefje dat die persoon dan meeneemt. Kunnen zij dan nog moeilijk doen, want het desbetreffende interimbureau is tot hiertoe de koning geweest in "moeilijk doen".

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#4 , 15 sep 2011 18:48

Met een copie van uw identiteitsbewijs bij bv.
Ze zouden natuurlijk ook nog een document met een gelegaliseerde handtekening kunnen vragen :D

xena

#5 , 15 sep 2011 18:55

.
Laatst gewijzigd door xena op 20 okt 2011 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.

xena

#6 , 15 sep 2011 18:57

.

wanton

#7 , 15 sep 2011 19:59

Dat is nu net het probleem met vragen als deze. Er kunnen heel wat reacties en goedbedoelde ideeën meegegeven worden , maar de vraagsteller is er niet mee vooruit. Daarom mijn directe en spontane opmerking : neem contact met het kantoor. Daar moet de oplossing gevonden worden.
Als ik verder nadenk . 'Maaltijdcheques' is een deel van het loon. Loon moet în principe betaald worden aan degene die de arbeid heeft verricht. Dus zouden de cheques aan Loria in persoon moeten overhandigd worden. De sleutel ligt bij het kantoor , spijtig genoeg. Ik denk niet dat wij dit op dit forum veranderen.
Toet-anch-Amon

xena

#8 , 16 sep 2011 18:01

.

wanton

#9 , 16 sep 2011 19:48

Jawel!!!!

Niet als onderdeel van het netto loon als dusdanig maar wel als verloning van de gedane arbeid.
Toet-anch-Amon

Terug naar “Archief”