eindelijk rookverbod

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

Re: eindelijk rookverbod

#166 , 23 sep 2011 15:46

...maar jammer genoeg wel realiteit in veel gevallen...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

jojan

#167 , 23 sep 2011 15:50

nichemarkten aanboren kan anders ook hopen geld opleveren.... welke pindaboer schopte het ook alweer tot president? ;-)

ganapathi tantra

#168 , 23 sep 2011 18:11

zegt hij die altijd de juiste keuzes maakt maar steeds fout zit
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

Reclame

ganapathi tantra

#169 , 23 sep 2011 18:13

nichemarkten aanboren kan anders ook hopen geld opleveren.... welke pindaboer schopte het ook alweer tot president? ;-)

centen verdien je idd niet door te stellen dat je de hengel dan maar in de grote vijver moet smijten. Waar veel vis zit zitten ook veel vissers.

xena
Topic Starter

#170 , 23 sep 2011 20:11

.
Laatst gewijzigd door xena op 20 okt 2011 15:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Vandebos

#171 , 23 sep 2011 20:27

Ach 45 jaar geleden waren er ook mensen die er in hart en nieren van overtuigd waren dat mensen met een zwarte huidskleur op zijn best een soort tweederangsburger waren die wanneer gewenst gelynched of verkracht mocht worden zonder al te zware repercuties. Toen er een president met k***en langskwam die het einde van segregatie met een wet bekrachtigde was voor het voor hen alsof de wereldeconomie morgen ging instorten en er aan hun fundamentale blanke rechten onrechtmatig werd geraakt.

Een ander verhaal met eenzelfde moraliteit.

ganapathi tantra

#172 , 23 sep 2011 23:38

zegt hij die altijd de juiste keuzes maakt maar steeds fout zit
de juiste keuze = uw zat zuipen in vergiftigde lucht

als mensen door dit rookverbod minder op café gaan betekend dit dat minder mensen zat thuiskomen en zich afreageren op hun vrouw en kinderen dat mensen die anders hun pree op café gaan afgeven de kinderen hun studies kunen betalen of veel nuttigere dingen doen dan de straten stomdronken onveilig maken dat het vermoedelijk economisch nadeel voor de horeca allesinds zal leiden tot economisch voordeel in veel intressantere investeringen dan gezondheidsvernietigers als alcohol of tabak dat onze maatschappij dit een duidelijk voordeel gaat opleveren is dan ook mooi meegenomen het is mij een raadsel waarom dat mensen het verbratsen van het inkomen aan drank en sigaretten een economische noodzaak vinden .
bent u paul marchal ?

xena
Topic Starter

#173 , 24 sep 2011 00:34

.
Laatst gewijzigd door xena op 20 okt 2011 15:30, 1 keer totaal gewijzigd.

ganapathi tantra

#174 , 24 sep 2011 12:16

neen ik zit eigenlijk wel on topic hoor.
Maar als ik u hoor praten of liever zie schrijven dan moet ik denken aan een type a la Marchal.
Maw geen enkel inlevingsvermogen tov eender welke tegenpartij, overtuigd van zijn eigen gelijk en
standpunten en vooral vrij vendetta- like oog om oog tand om tand.
En wat u daar allemaal komt bijsleuren van donkemansavonturen en dat dit sowieso leid tot huishoudelijk
geweld en ........... ach laat maar hoor ga maar verder voor de klas staan naast Marchal of in de de kerk
naast meneer pastoor in de preekstoel :mrgreen: :mrgreen: No offenc ehé maar met dat laatste stukje
proza wordt je toch niet echt serieux genomen hoor.

xena
Topic Starter

#175 , 24 sep 2011 17:20

.
Laatst gewijzigd door xena op 20 okt 2011 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.

ganapathi tantra

#176 , 24 sep 2011 22:30

zo ziet u maar hoeveel u maar begrijpelijk leest en hoe onverdraagzaam u bent op dat vlak.
Ik veroordeel de rokers niet maar ik ga ze ook niet beoordelen in tegenstelling tot wat u doet.
Erger nog je trekt ze zelfs door naar een vorm van alcoholisme. Als dat geen scheef getrokken redenering is
Om nog maar te zwijgen over het gebruik van zelfs maar een stukje zin en totaalbuiten zijn context gerukt
om toch maar iets te kunnen zeggen. Eigenlijk onbegrijpelijk voor een volwassen mens

xena
Topic Starter

#177 , 25 sep 2011 11:21

.
Laatst gewijzigd door xena op 20 okt 2011 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.

ganapathi tantra

#178 , 25 sep 2011 11:55

jeetje man van een fundamentalist gesproken zonder enig mededogen die tegen wil en dank alleen leest wat in zijn kraam past en dan nog.
voor mij als zinnig mens houdt het ook hier op. Veel sukses met uw zogezegde politieke correctheid. En dan durf ik nog niet eens te zeggen
in welke groep ik u zou indelen met dergelijke instelling. Maar het gaat de richting uit van lui die met alleen idefixen in hun hoofd. :roll: :roll:
Gelukkig is uw gezondheid voor een stuk gegarandeerd door de diverse antirookwetten. Uw extrem gedachtengoed daarentegen
waarschijnlijk iets minder

sniper

#179 , 25 sep 2011 23:34

zorg eens dat wij u serieus kunnen nemen , en kom eens met serieuze argumenten af dat roken in een café verantwoord is
mocht roken echt zo onverantwoord zijn zou de wetgever het roken moeten verbieden (cf NIeuw Zeeland, daar mag vanaf 2015. niet meer gerookt worden)
maar onze belgische wetgeverziet toch liever de inkomsten, dan 5 minuten politiek moed
beter een slechte dag op zee,
dan een goede dag op het werk

ganapathi tantra

#180 , 25 sep 2011 23:40

ook roken is voor mij uit den boze sniper maar er is ook nog steeds iets zoals zelfbeschikkingsrecht.
En verder heeft niemand maar dan ook niemand het recht een roker te verketteren/veroordelen, vergruizen als zijnde de nieuwe paria's van dit decenium.
Want er is nogal tijd een immens groot verschil tussen het niet moeten verdragen van rook en er een extreme mening op na te houden
zoals hierboven.
Verder kan ik mij moeilijk inbeelden dat vanaf 2015 er een absoluut rookverbod zou zijn in Nieuw Zeeland. Bedoelt u daarmee dat het dan een illegale
praktijk wordt voor iedereen waar en wanneer dan ook ?

Terug naar “Praat café”