U zal echt naar een advocaat moeten gaan.
Of u met de bus hebt gereden of niet doet er niet toe ......u hebt een contract getekend en of misschien zelfs een borgstelling gedaan.
De leasingfirma vordert gewoon wat ze contractueel mag vorderen.
Het feit dat u de belastingen van de bus krijgt wil vermoedelijk zeggen dat = uw ex nog op uw adres staat, het adres van inschrijving van de nummerplaat nooit is gewijzigd, de nummerplaat niet is binnengezonden.
Krijg of kreeg je ook de overtredingen bij u thuis via de post?
Er zijn nog veel losse eindjes aan uw verhaal die wie hier zonder de documenten niet kunnen oplossen .... ga dus naar een raadsman.
beste franciscus
zou je me kunnen vertellen welke losse eindjes je bedoeld ik kan alles mischien goed uitleggen,
ik heb alle documenten die er zijn, en zoals je zegt dat klopt dat hij nog niet van adres veranderd was via de belasting van de bus,
officieel is hij hier al uitgeschreven van 19 maart 2010, maar natuurlijk niet overal doorgegeven.
ook heb ik nooit gewerkt wegens reuma en de 3 kids thuis en het eigen werk dat hij deed, dus de bus heeft hij ook altijd alleen gebruikt, en betaald net zoals de verzekeringen en de belasting stond allemaal op zijn naam. tot hij hier vertrok met de bus en verder alles achterliet incl. alle kosten en leningen voor zijn bedrijfje,
ik heb momenteel een advocate en die zegt dat ik moet procederen in nl. voor de bus omdat hij in nl. woont.
ook zeggen ze dat je je eigen ex niet kan beschuldigen van stelen.
ik zou zo graag hem eens flink ervan langs willen geven ik ben het zo beu om samen met mijn 3 kids op te draaien voor zijn ellende.
vr.gr. sabine