Uiteraard ga je niet moedwillig iemand in de vernieling rijden (al hoewel soms héél soms

)
Maar ik ga er ook van uit dat iemand die zichzelf voorneemt dat hij/zij aan alle verplichtingen doet ook niet zijn eigen regels mag opmaken.
alsik een kompleet gereglementeerde groep zie dan ben ik natuurlijk gebonden aan de regels. In het andere geval niet me dunkt. Ik hoef dus
in princiepe niet echt voorafgaand op mijn hoede te zijn voor een niet gereglementeerde groep of wat zou mogelijks zou kunnen doen. Zij
dienen zich mi te houden aan de regels die hen werden op gelegd nl gebruik van fietspad en geen andere zaken als ze geen een hen toegekende
andere autoriteit hebben als groep. Je mag z eidd niet in gevaar brengen maar ik denk toch ook dat ze zichzelf niet in gevaar moeten brengen of
het uitlokken. Ik denk dat het de laatste jaren ook een beetje een sport aan het worden is van wij zitten op de fiets en mogen dus véél héél véél.
De wetgeving ter zake heeft weinig of niks verbetert aan het bewust gebruiken van fiets of dergelijke. Velen denken dat ze toch in hun recht zijn.
Onder welke voorwaarden dat recht van toepassing is zijn ze al jaren vergeten. Zo ook bvb met stopborden (omgekeerde driehoek) en haaietanden
aan fietspaden die de rijweg van auto's kruisen. volgens mij hebben fietsers daar geen enkel recht op voorrang en moeten zij stoppen