erfdienstbaarheid

de wilde marc
Topic Starter

erfdienstbaarheid

#1 , 17 okt 2011 19:49

Is de erfdienstbaarheid ook van toepassing op doorgangen van airco geleiding met de bijhorende leidingen met koelvloeistof( gevaarlijke producten) en electriciteit?Deze buizen voor de airco van 250 cm diameter 2 leidingen voor de koelvloeistof en electriciteits kabels zijn niet toegankelijk en kunnen in geval van problemen mbt veiligheid niet onderbroken worden aan de bron. Deze infrastuctuur zou aangebracht worden in de gemeenschappelijke garages.Alvast bedankt

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 18 okt 2011 21:07

Ten bate van wie? Gemeenschap???

roharro
Juridisch actief: Ja

#3 , 18 okt 2011 21:08

Waar staat die erfdienstbaarheid beschreven? Lees ze, de inhoud ervan zal een en ander verduidelijken.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Reclame

octopus

#4 , 20 okt 2011 12:22

bestaat daar ook niet iets zoals : als je het al een aantal jaar gedogen hebt wordt het een recht?
Ik herinner me een leiding voor een GSM-mast die door mijn afgelegen grondstuk was gelegd tijdens mijn afwezigheid. Pas na enkele jaren kwam bij werken dit voor mij tevoorschijn. Ik kon niets meer ondernemen omdat ik niet voldoende snel had gereageerd.

Terug naar “Archief”