Mijn vader is 90 j en woont alleen in zijn flat, hij is soms al wat verward en is slechtziende . Verschillende keren per week gaan wij er heen om hem te helpen. Tot nu toe trok vader goed zijn plan uitgenomen voor zijn briefwisseling en betalingen,
Daar hij niks meer kan lezen, lezen wij al zijn briefwisseling luidop voor en als er een rekening aangekomen is, sturen wij hem op tijd en stond naar de bank. Maar een paar weken vertelde hij ons plots dat wij daarbij niet meer hoeven helpen dat hij nu een vrouw kent die hem daarbij helpt.
Wij zijn erg ongerust, want hij vertrouwt er nu ook zijn bankzaken aan haar toe.
Als wij aan mijn vader vragen hoe de dame noemt en waar ze woont dan weet hij dit niet.
Het is mogelijk dat die dame dat goed meent maar wij vinden het toch uiterst vreemd dat zij steeds naar mijn vader komt wanneer wij er niet zijn en zij zich nooit aan ons bekend maakt.
Wij zijn nog steeds bereid om mijn vader in alles bij te staan en hopen dat deze vrouw goede intentie’s heeft maar wat als zij zijn vertrouwen misbruikt en hem besteelt?
Hoe kunnen wij de identiteit en het adres van deze mysterieze dame bekomen? Kunnen wij deze dame verbieden nog met mijn vader om te gaan?
Wij kunnen onmogelijk 24 u per dag bij hem zijn.
Alvast dank bij voorbaat.