personenbelasting

faatje
Topic Starter

personenbelasting

#1 , 31 okt 2011 20:20

Hallo Allemaal

Ik moest in de aanslag van 2009 van het jaar 2010 een bedrag van 1463,59 terug te betalen , ik dacht dat ik dit ik allemaal heb betaald, maar blijt dat ik dus nog iets van 120 euro moest betalen. ben verhuisd naar maanden , opeens krijg ik een dwangbevel dat ze beslag zouden gaan leggen op mijn loon , ik heb toen de belasting gebeld , en verteld dat ik geen heringeringen heb gehad, nou moest ik het bedrag zo snel mogelijk betalen , (werkegever had doorgegeven aan hun in december aan hun de rest te betalen). heb het bedrag betaald vorige week, kom ik vandaag thuis steekt er een brief van de deurwaarder in de bus dat ik het bedrag binnen de 24 uur moet betalen met daarboven op 95euro extra kosten, anders wordt er beslag gelegd op onroerend goed, ik begrijp er helemaal niks van, eerst beslag op loon en dan dit.

wat moet ik doen , ben ik als nog verplicht de deurwaarder te betalen?

of bellen en aangeven dat ik al betaald heb ?

groetjes faat

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone

#2 , 01 nov 2011 11:37

om te beginnen,

aan de deurwaarder laten weten dat u al betaald heeft en u bezorgd hem de nodige bewijzen ( overschrijving, . . . ) en u bezorgd de belastingen dezelfde bewijzen.

in theorie vallen de kosten van de deurwaarder ten laste van de opdrachtgever.

Reclame

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”