Brandverzekering en keramische kookplaat

Amandina
Topic Starter

Brandverzekering en keramische kookplaat

#1 , 10 nov 2011 10:34

Ik ben met mijn brandverzekering pas overgestapt naar een ander maatschappij. Daar vroegen ze mij naar recente aangegeven schade, en ik gaf aan dat ik vorig jaar een kookplaat had gebroken die de brandverzekering heeft vergoed. Nu moet het toch wel lukken, nu heb ik die nieuwe kookplaat vandaag gebroken door er een glas op te laten vallen. Zou ik dit kunnen aangeven? De vorige kookplaat was gebarsten door ongekende oorzaak, maar nu is deze wel degelijk mijn schuld.
groetjes,
amandine

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 10 nov 2011 12:31

Geef het gewoon aan, en je zal het snel weten.

loeki

#3 , 10 nov 2011 14:48

Als U kan bewijzen dat er wel degelijk een nieuwe is geplaatst na de vorige schade-aangifte en uitbetaling, zal het normaal geen enkel probleem geven

Reclame

Amandina
Topic Starter

#4 , 10 nov 2011 15:27

Een goed gedacht, ik kan het bewijzen met foto's en faktuur, kan ik dan ineens meenemen naar kantoor. Ik dacht alleen maar aan het feit dat de schade nu door mezelf is gebeurd en dat ik daarom niet zou kunnen trekken
Alvast bedankt,
Groetjes,
Amandina

Terug naar “Algemeen”