Het zou mij erg verwonderen mochten jouw 2 huisgenoten zich wel hebben kunnen domiciliëren, want dat is met een studentenhuurcontract - bij mijn weten - onmogelijk.
Die huisgenoten hebben hun domicilie bij hun ouders staan. Maar zij hebben ook een studentenhuurcontract zonder dat ze student zijn. Dan plegen zij ook contractbreuk?
Aangezien u niet meer officieel bereikbaar bent..
Ik ben nog wel bereikbaar want mijn post voor t oude domicilieadres wordt doorgestuurd via de post.
Ik begrijp alleen niet hoe ik nu ineens domiciliefraude blijk te plegen, als het enige wat ik gedaan heb is verhuizen naar een adres waar ik geen domicilie kan nemen. Voor de duidelijkheid: ik ontdekte maar nadat ik verhuisd was dat het om een studentenhuisvesting ging, maar vermoedde geen probleem omdat de andere huisgenoten ook geen studenten waren. Nu ben ik dus genoodzaakt mijn vorige domicilie op te zeggen en kan ik die nergens anders opnieuw opnemen. Dat kan toch ook niet kloppen?
Oftewel: ik moet onmiddellijk verhuizen, maar dan pleeg ik toch ook contractbreuk??
Wat zouden de gevolgen zijn moest het huurcontract aangepast kunnen worden zodat ik het wel kan gebruiken als hoofdverblijfplaats?
Alvast enorm bedankt voor de reacties!