hierbij zou ik graag informatie krijgen over de wettelijke manier om mijn ex te dwingen zijn gerief, dat afgesproken was bij de scheiding op een zo kort mogelijke termijn op te komen halen, of dat ik dit eventueel zelf mag buitenzetten zonder dat ik er gevolgen van heb.
Mijn ex is reeds meer dan een jaar vertrokken en we zijn nu een zestal maanden wettelijk gescheiden. mijn ex had een lijst gemaakt van wat die wou hebben, ik ging hiermee akkoord, maar toen hij zijn gerief niet kwam halen, heb ik alles ingepakt en in mijn garage gestockeerd. hij komt zijn gerief niet halen, met als uitvlucht plaatsgebrek. Nu is hij mij constant aan het lastig vallen via sms en telefoon en ik ben het zo beu dat ik alles hier zo vlug mogelijk buiten wil. Als ik dreig alles op straat te zetten, dreigt hij ermee schadevergoeding te vragen Is er een wettelijke manier om hem te dwingen zijn gerief binnen een bepaalde termijn weg te laten halen, en als hij deze termijn niet nastreeft dat ik het dan mag wegdoen? Zo ja, welke?
Ik woon in een huurwoning waarvan ik zelf de volledige huur betaal.