Slagen en verwondingen

Franciscus
Juridisch actief: Nee

Re: Slagen en verwondingen

#16 , 29 nov 2011 11:39

En wat is er fout aan mijn antwoorden?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
octopus

#17 , 29 nov 2011 12:46

ik zie eerlijk gezegd ook geen probleem

Fore

#18 , 29 nov 2011 13:38

En wat is er fout aan mijn antwoorden?
Ik heb niet gezegd iedereen. Uw post had de TS nog iets aan, ik doelde op
Dit is niet meer verdedigen, maar AANVALLEN. Goed bezig voor een gast van 17 jaar. :evil:
Ik denk dat ze u en de andere jongen in een verbeteringsgesticht gaan opsluiten.
De TS heeft hier niets aan. Wat gebeurd is, is gebeurd.
"Lachen is de kortste afstand tussen mensen." - J.F.Kennedy

Reclame

Fastnicky
Topic Starter

#19 , 30 nov 2011 13:59

ik heb een zwaar gekneusde kaak, pijn aan mijn nek, koppijn en een blauw oog. ..
Uw verwondingen worden er blijkbaar met de dag erger op. En hoe kan je een blauw oog krijgen van een slag op uw kaak?
Geen idee, ik ben bij de dokter geweest, ZIJ maakt deze constateringen, ik niet. Ik had dit al de zaterdag avond maar aangezien ik niet voor doktor aan het studeren ben kan ik niet zeggen wat ik heb. Nu weet ik het zeker.

Ben ik de enigste die dit topic een beetje ontspoord vind. De TS vroeg voor info over wat er verder ging gebeuren. Niet al de zever die hier werd gepost door sommigen
Eindelijk iemand die mij begrijpt.. Als ik ook een straf krijg dan is het zo. Het hoeft ook niet in mijn voordeel te werken, zolang het hem maar in zijn nadeel werkt..

Terug naar “Archief”