camionnet gestolen door ex-vriendin

Franciscus
Juridisch actief: Nee

Re: camionnet gestolen door ex-vriendin

#46 , 13 dec 2011 17:33

En wat zegt uw pro-deo advocaat hierover?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
jpc6000
Topic Starter

#47 , 13 dec 2011 18:36

Het dossier is nu geseponeerd kan ik nu inzage vragen?
aan procureur?
:?:
Het eerste misbruik van recht is het voorrecht

jpc6000
Topic Starter

#48 , 13 dec 2011 18:47

En wat zegt uw pro-deo advocaat hierover?
Ik heb ze pas.
Ze heeft een huurzaak, twee drugszaken en de diefstal van mijn camionette en dat laatste word binnen een paar weken besproken.

De daderes heeft 50 euro inkomen de rest gaat naar haar schulden, het huis dat van haar is gaan ze verkopen, en ze rookt haar kapot dus lang zal ze misschien ook niet meer leven. Dus, de kans dat ik daar iets van haal is gering, als ze geld heeft zal ze er zeker mij er niet mee betalen.

Burgelijke procedures duren soms tientallen jaren. Tergend traag.

Mocht mijn camionette nooit uitgeleend hebben maar ja 't is altijd gemakkelijk praten achteraf. :?

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#49 , 13 dec 2011 19:42

Uw advocaat kan dat vragen

jpc6000
Topic Starter

#50 , 28 feb 2012 05:50

mijn camionette is terug gevonden door een opmerkzame politieagent :D
mocht men het dossier correct uitgevoerd hebben dan was wanneer men de dievegge ondervraagd heeft gaan zien waar mijn camionette stond was dit reeds 6 maanden geleden opgelost!
hoe dit onderzoek is uitgevoerd krijgt van mij een 2/10 voor de justitie
wanneer de politieagent de vonds doet van mijn camionette en meld in oktober aan het parket in Oudenaarde reageerd deze niet. Op dat moment had ik ook nog eens een brief naar de procureur gestuurd.
In plaats van mij te verwittigen dat mijn camionette gevonden is, laat deze dit (opzettelijk) na?
Ik krijg in december zelf een brief van de procureur dat het dossier over mijn camionette is geseponeerd. :mrgreen:
Ik vraag onmiddelijk aan mijn advocaat de klacht bij de onderzoeksrechter te starten.
Uiteindelijk in januari krijg ik bericht dat mijn camionette gevonden is, de opmerkzame politieagent had nogmaals contact opgenomen met het parket in Oudenaarde.
De dievegge heeft ook mijn camionette als vuilnisbak gebruikt en alles gestolen, papieren, sleutels, gps, radio,... en ondertussen 3500 euro uitgegeven, 2000 euro aan een garagist die er mij heeft opgelegt, (de uren die hij effectief aan gewerkt heeft zomaar +/- verdubbeld), om ze terug in orde te krijgen.
En de dievegge is haar huis kwijt en is nergens meer ingeschreven.
Ga om dit dossier af te sluiten nog eens vragen om inzage in het dossier.

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”