betaling allimentatie

jozef1
Topic Starter

betaling allimentatie

#1 , 19 dec 2011 16:24

Ik dien maandelijks een betaling te doen betreffende allimentatie aan mijn ex-vrouw. Dat is nu eenmaal zo.
Laatstleden is zij weliswaar verhuist, zonder dit aan mij mede te delen.
Het feit is, ik betaal nog steeds op haar rekeningnummer en op haar oude adres. Haar nieuwe adres (wat me niet interesseert) weet ik niet.
Heeft zij hier officieel een fout begaan, door me niet mede te delen dat zij verhuist is.
Dank alvast voor uw antwoorden.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
tombe

#2 , 19 dec 2011 22:11

Je hebt toch geen accuraat adres nodig om een betaling uit te voeren? Wat is dan het probleem?

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 19 dec 2011 22:15

Moet zij bij vonnis haar adres niet mededelen?
Is alimentatie voor haar of voor kinderen?
Hebt u in dat geval geen omgangsrecht?

Reclame

jozef1
Topic Starter

#4 , 20 dec 2011 08:48

ok ik weet voldoende. Dank u. Niets aan te doen. Ten eerste er zijn geen kinderen. Het eigenlijke probleem is echter dat zij steeds klachten neerlegt omdat ik geen allimentatie betaal, terwijl ik dat wel doe. Heb in hogere instantie mijn gelijk gekregen, maar toch houdt zij niet op. Schakelt vanalles in en stuurt dreig smsjes. Werkt gewoon op mn zenuwen.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#5 , 20 dec 2011 14:20

Waar gaat ze klacht indienen?
gerecht, parket, politie.
te volgen werkwijze.
U bewijst uiteraard dat u wel betaald op de in aanvankelijk vonnis opgegeven bankrekening. Indien ze steeds bij dezelfde politiedienst aangifte doet kan je daar best eens zelf een verklaring gaan afleggen en daar
U dient eveneens klacht in wegens stalking nl het u constant lastig vallen met verzonnen klachten. Uw schade wegens steeds het tijdsverlies en de economische kost voor u.
U vraagt schadevergoeding wegens tergend en roekeloos geding.
Gelet op voorgaande eventueel een wijziging van vonnis vragen?

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”