Mijn broer zit in een moeilijke echtscheiding met straatverbod, zijn (ex)vrouw woont nog steeds in het huurhuis met mijn broer zijn dochter (van een vorig huwelijk) sinds er feiten zijn gebeurt waar mijn broer straatverbod heeft gekregen maakt zijn (ex)vrouw het zeer moeilijk voor zn dochter. Ze heeft al vanalles gedaan echt pesterijen en psysche vernederingen. Nu daagt ze de dochter van mn broer voor de vrederechter omdat zij geen huurgeld wilt betalen en wilt dit allemaal terugvorderen. De dochter van mn broer woont daar al enkele maanden niet meer door de pesterijen maar kan er nog wel binnen voor post en kleren te komen ophalen, zij heeft op dit moment geen geld om ergens anders te gaan wonen, ze werkt wel maar heeft totaal geen spaargeld. Zijn (ex)vrouw heeft haar alles ontnomen, ze kon nog enkel haar slaapkamer binnen al de andere deuren waren allemaal op slot gedaan, ze kon zich ook niet wassen want de boiler werd afgezet, de internet- en TV-aansluiting werden afgezet waarvoor de dochter vn mn broer zelf betaalde. Om dit op te zeggen werd moest zij natuurlijk nog wel extra maanden betalen. Nu vraag zn (ex) vrouw 1200.00 eur achterstallige huur.
Kan dit zomaar? De dochter woont er al enkele maanden niet meer, er werd met haar niets afgesproken dit was tussen mn broer en zn dochter, en het huurcontract verbied onderberhuur. Wat kan zijn (ex) vrouw vd vrederechter eisen?
.
- Zit in echtscheiding dus is nog niet de ex. Welke maatregelen en door wie getroffen om welke reden?
- Is dochter er ingeschreven?
- Ze woont er niet meer?
- Waar woont ze dan wel
- Hoe oud is de dochter?
- Welke argumenten om huur te betalen? Ze verbruikt ook elektriciteit enz eet ze daar was en plas??
- Welke pesterijen?
- Geen geld maar ze heeft een inkomen.
- Waar woont de man nu
- heeft zij een eigen internet en TV aansluiting waarvoor ze betaald OP haar naam
- bedrag van €1200 is voor hoeveel maanden?