wat als domicilering niet in orde is

magermanellen
Topic Starter

wat als domicilering niet in orde is

#1 , 02 jan 2012 13:25

beste

mijn domicilering is momenteel niet inorde door persoonlijke reden maar kan mijn ex mijn dochter afnemen?
er is nog niets uit gesproken door de rechter maar hij steld veel wetten en doet moeilijk om te betalen wat moet ik doen?
heb al veel klachten neergelegt tegen hem want hij zoekt constant ruzie en hij is een doorn in mijn nieuwe relatie.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
magermanellen
Topic Starter

#2 , 02 jan 2012 13:30

mod JPV: uit een andere topic gehaald en hier bijgesmeten.

kan er van mee spreken maar bij mij is het omgekeert ik heb mijn dochter bij mij maar mijn ex wil geen frank betalen voor haar en nu wil hij opeens haar constant bij haar en hij heeft me bedreigt met een bijl terijl ze erbij stond. ben ook soms ten einderaad. hij zorgt constant voor spanningen in mijn nieuwe relatie

marisa

#3 , 02 jan 2012 13:59

veel kan ik je niet vertellen aangezien ik geen expert ben in deze zaken maar ze zullen echt niet vlug een kind bij zijn moeder wegnemen tenzij er sprake is van verwaarlozing of mishandeling. Wel zou ik zo vlug mogelijk mijn domicilie in orde maken als dat mogelijk is natuurlijk

Reclame

JPV
Juridisch actief: Ja

#4 , 02 jan 2012 14:09

wat bedoel je met domicilering? Als je domicilie bedoelt, dan is er natuurlijk een probleem als je geen vaste verblijfplaats hebt. Als je met domicilering bepaalde domicilieringen bij de bank bedoelt, gaat het natuurlijk over iets volledig anders.

Om advies te kunnen geven, zal men ook moeten weten in welke fase de echtscheiding nu zit. Wat zijn de "wetten" die hij stelt, in welk kader gebeurt dit, ...? In principe heeft hij evenveel recht op je dochter als jij, niet meer, niet minder. Enkel indien je bepaalde vaststellingen kan doen en die zwaar genoeg wegen, wordt daarvan afgeweken (of natuurlijk indien je in onderling akkoord overeen komt).

Los daarvan is het niet slim om met een account die je volledige naam bevat een ex-partner op internet zwart te maken.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#5 , 02 jan 2012 14:14

Misschien toch eventjes naam wijzigen en graag wat meer info.
Bedreigingen met een bijl... dat is een aangifte bij de politie doen.

Terug naar “Echtscheiding”