hallo allemaal,
mijn huurcontract van 1 jaar is ingegaan op 1 juli 2011.
Het is een jaarcontract dat zonder opzeg zou verdergaan naar 3-6-9 jaar
ik ben echter zeer slecht gestart
voor en bij het tekenen van het contract werd gezegd dat er dubbel glas gestoken zou worden.
Toen ik 1 week de sleutel had werd gezegd dat ze dit niet zouden doen wegens te duur.
Nog een week later (ik woonde er nog niet, was aan het schilderen) werd er gezegd dat het dubbel glas toch gestoken werd. Ik zou dan 80 euro moeten bijbetalen. Ik heb schriftelijk laten weten dat ik dat niet zou doen. Weer kreeg ik bezoek en toen werd gezegd dat ik na 1 jaar 80 euro meer zou moeten betalen en dat er anders naar een andere huurder zou gezocht worden.
Nu kreeg ik een mail dat er een nieuwe eigenaar is (de zoon dus de prijsverhoging gaat gewoon door).
Om nog allerlei andere reden ben ik hier niet tevreden, ligt de prijs van dit appartement veel te hoog. Voor deze prijs kan ik veel ruimer en comfortabeler huren, zelfs een huis ipv aan apartement.
Nu is mijn vraag of het krijgen van een nieuwe eigenaar een reden is voor het opzeggen van het contract? Kan ik hierdoor weg zonder extra kosten? Of mag men zomaar van eigenaar veranderen?
Vriendelijke groet en alvast bedankt