Verboden wapens en kinderen.

anoniem38
Topic Starter

Verboden wapens en kinderen.

#1 , 15 jan 2012 10:21

Hallo iedereen,
Ik zit met een serieuze vraag.
Ik ben gescheiden, maar nu heeft mijn ex-vrouw een advocaat genomen om de kinderen bij haar gedomicilieerd en ten laste te willen. Waarschijnlijk krijgt zij ook het kindergeld. Ter info: ze heeft nu loonbeslag.
Ze heeft een super advocaat en ze heeft wel dingen tegen mij.
Nu is mijn vraag: ze heeft ze eens 3 dagen op babysit gezet (geen probleem) maar bij iemand met wapens en munitie zonder vergunning (kunnen zelf verboden wapens zijn) en zij weet daarvan.
Ik wist van de babysit via mijn dochter en ik geef eerlijk toe, ik was er niet gerust in.
Wat moet ik daarmee doen? Kan dit eventueel tegen haar keren?
Bedankt iedereen.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JohnD

#2 , 15 jan 2012 23:11

Ik vraag me af hoe u weet dat die persoon geen wapenvergunning heeft. Anderzijds kan u wel een klacht indienen bij de politie wegens vermoeden van wapenbezit zonder vergunning bij persoon X. Ik vermoed echter dat die klacht geseponeerd word wegen geen bewijs.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

anoniem38
Topic Starter

#3 , 16 jan 2012 06:34

Beste JohnD,

Laat het ons zo zeggen: ik weet het omdat er bepaalde conectie is met haar en ik ze gezien heb (zij ook en in het verleden heeft ze ermee gespeeld, als ze klein was)
Ik ben zeer zeker. Ik heb contact gehad (anoniem) met politie en dit wordt niet geseponeerd. Maar ik moet meer zekerheid hebben hierover, zoals dat de ex er niets van afweet. Dan heb ik wel degelijk het nodigge bewijs.
Bedankt voor je antwoord.

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”