Mijn man en ik hebben het hoederecht over zijn 2 jongens uit zijn vorig huwelijk. Dat is al 8 jaar zo . Nu ineens wil de moeder terug het hoederecht, aan de hand van de eisen die ze stelt om te verkrijgen gaat het hier duidelijk om een financiele kwestie. Zij eist ook allimentatie , terwijl al die jaren geen allimentatie hebben gevraagd. Mijn wil dat niet , hij wil zelf voor zijn kids zorgen.
Nu hebben wij al een heel pak bewijzen dat wat zij ons in onze schoenen wil schuiven, niet waar is . De kids komen hier niks tekort. De oudste wordt 13 jaar en zal dus ook op de jeugdrechtbank gehoord worden, de jongste is bijna 10 dus die zal niet gehoord worden. Ze worden daar ook omgekocht, maar wij weigeren daar aan mee te werken.
Maar onze vraag is eigenlijk hetvolgende. Wij hebben ons huis helemaal verbouwt om er voor te zorgen dat elk kind zijn eigen slaapkamer heeft. Toekomst gezien vonden wij dat wel belangrijk.
Nu vraagt zij dus dat ze daar gaan wonen , maar zij heeft maar 3 slaapkamers en heeft buiten de 2 jongens nog 2 kids . En ze heeft als beroep onthaalmoeder, dus de 2 jongens waar het over gaat , die slapen daar op dezelfde kamer , en overdag slapen daar dus de onthaalkinderen. Speelt dit ook in ons voordeel dat ze bij ons wel een aparte slaapkamer hebben??
Wij hebben ook brieven van scholen en huisarts die allemaal vinden dat wij dus meer dan voldoen voor de opvoeding van die kids. Ze heeft ze indertijd achtergelaten gelijk een zak huisvuil.
Kan er hier iemand helpen??
Alvast bedankt .