In dat geval moet je haar zeker meegeven naar ginds. Weet je dat ze tenminste goed terechtkomt.Toen ik zwanger was hd hij altijd gezegd dat hij haar wou geven aan zijn zus omdat die geen kinderen kon krijgen, hij wilde absoluut geen meisje (is moslim), dus ik heb een beetje dit gevoel erbij dat hij haar daar wil laten.
Ja was enorm naïef van mij, maar voordien nam hij de zoontjes soms ook mee, en had toen nooit zo'n problemen gehad, die bracht hij op de afgesproken tijdstip terug. Dat ik ze daar heb later domiciliëren was enerzijds omdat ik ondertussen na onze scheiding een relatie gehad heb met iemand van het buitenland (voor de duidelijkheid een Europeaan, gene moslim meer voor mij zenne) en ja hij krijgt de kinderbijslag ondertussen ook. Maar mij grootste vraag is natuurlijk ze staat daar gedomicilieerd, misschien zullen ze zeggen dat hij gaan en staan waar hij wil met haar en er niks aan kan doen.Wow...wat een schrijnend verhaal. Het helpt hier niet van te zeggen dat ik het wel heel naief vind wat u hebt gedaan maar toch, wees aub voorzichtiger met zo'n zaken. Niet in het minst is Pakistan een zeer conservatief moslimland en met de regionale conflictsituaties versta ik niet dat u uw kind naar daar hebt laten vertrekken. Het zij zo, vijgen na pasen. Dat van die domiciliering was puur voor zijn belastingsaftrek waarschijnlijk. Hij kreeg toch ook niet de kinderbijslag ?
Voor de rest ziet dit er zeer zorgwekkend uit en zou ik idd zo snel mogelijk een procedure kortgeding opstarten maar ook reeds de officiele instanties ivm kinderontvoering (child focus ?). Het is natuurlijk niet in uw voordeel dat hebt ingestemd met al deze zaken.
wij wonen allebei in Antwerpen, ikzelf ben wel Belgische, dat ik mijn dochter zomaar meegaf is zoals ik hierboven al zei is dat ik voordien met de zoontjes nooit problemen hadWaarom vreesde uw ex dat U "naar het buitenland" zou vertrekken? Waar woonden jullie trouwens de voorbije jaren, dat je je dochter zomaar meegaf naar Pakistan?
Nu, ik vind dat de media en de politiek correctelingen hier mede schuldig aan zijn, want blijkbaar is de mensen alerter maken en wijzen op die ontvoeringspraktijken "not done"?
Nou ja.
In dat geval moet je haar zeker meegeven naar ginds. Weet je dat ze tenminste goed terechtkomt.Toen ik zwanger was hd hij altijd gezegd dat hij haar wou geven aan zijn zus omdat die geen kinderen kon krijgen, hij wilde absoluut geen meisje (is moslim), dus ik heb een beetje dit gevoel erbij dat hij haar daar wil laten.
Heeft hij zijn zonen hier gelaten of werden die mee geëxporteerd?
Ik denk dat ze in Antwerpen een speciale cel hebben voor zulke multi-culturele problemen. Misschien daar eens navraag doen?
Ik begrijp nog steeds niet waarom u de kinderen bij hem gedomicilieerd hebt terwijl hij ze slechts om de 14 dagen kwam halen? Ook het kindergeld moet worden uitbetaald aan de persoon bij wie de kinderen continu verblijven.
wat heeft de nationaliteit van uw nieuwe relatie te maken met de domiciliering van uw kinderen die bij jou woonden?
Kijk ook eens op http://justitie.belgium.be/nl/themas_en ... uitenland/" onclick="window.open(this.href);return false;
Was er wel een burgerlijk huwelijk? Een "huwelijk" voor de imam is niet wettig en de imam is zelfs strafbaar als zulke huwelijken worden afgesloten alvorens het burgerlijke huwelijk heeft plaatsgevonden; dit geldt zowel voor Belgie als voor Nederland.Is er een vonnis .... u spreekt van notaris maar in vonnis verwerkt?