Wat kan ik doen

jessieke
Topic Starter

Wat kan ik doen

#1 , 02 feb 2012 12:25

Beste,

Ik en mijn ex-vriend woonden gewoon samen dus zonder contract.
In december 2010 heeft hij het uitgemaakt.
Wij hadden samen een huis gekocht(10jaar geleden) en dit huis stond op beide namen alsook de lening.
Nu, in die periode dat hij het uitgemaakt heeft lag ik in het ziekenhuis en kon onmogelijk naar huis.
Zijn nieuwe vriendin die getrouwd was heeft me zelf gebeld om te zeggen dat ze een affaire had met hem. Haar man heeft haar dan buiten gesmeten en ze is zonder boe of ba in mijn(ons) huis ingetrokken. Na 2 maand hebben ze dan een huurhuis gevonden en zijn ze verhuisd. Ik lag nog steeds in het ziekenhuis dan.
Nu, Hij heeft alles meegenomen, maar dan ook alles, buiten zaken die stuk of versleten waren. Ik heb dus niets.
Ik ben ondertussen al meer dan één jaar bezig met advokaten maar dit schiet echt niets op.
Ik heb hem van in het begin laten weten dat ik 3000 euro wil van al de zaken die hij heeft meegenomen. Ik ben dus erg schappelijk met dit bedrag want er stonden daar zaken die meer dan 2000 euro waard waren. Maar hij weigert ook maar iets te geven. Wat kan ik doen????
En wat gebeurt er met zaken die op zijn naam staan maar waarbij het bedrag wel van de gezamenlijke rekening is gegaan??? Is dit van hem of ook voor de helft van mij??

Dank jullie alvast

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
jessieke
Topic Starter

#2 , 09 feb 2012 13:46

?

AfricanLover

#3 , 24 feb 2012 11:10

Ik ben nu geen advocaat... Maar ik vermoed dat je met de dingen waarvoor je een factuur hebt best naar de vrederechter kunt stappen...

In elk geval zal er geen "quick fix" voor bestaan...

Reclame

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”