Hallo
Ben al een tijdje aan het zoeken naar duidelijke antwoorden op mijn vraag, maar heb tot nu toe nog niets gevonden en wat ik wél vond is met zoveel juridisch jargon dat ik er geen bal van snap (sorry) vandaar dat ik het even langs deze weg probeer.
Ik ben al een tijdje aan het werk als prostituee en wil dit binnenkort volledig op zelfstandige basis doen. Dit is ook iets waar ik verder in wil gaan en wil dit zo officieel mogelijk aanpakken, want zit nu wel met een kleine angst om controle over de vloer te krijgen.
Nu ben ik al een tijdje bezig met het volgen van een cursus Bedrijfsbeheer, maar het zal nog wel een tijdje duren voordat ik uiteindelijk mijn attest in handen heb. In bijberoep ben ik ook webcammodel, hiervoor hou ik wel al mijn facturen bij.
Nu is mijn vraag of ik écht moet wachten tot ik mijn attest in handen heb of is er intussen een andere manier om in orde te zijn met alles? Kan ik zomaar een BTW-nummer aanvragen of moet ik nog andere zaken doen?
Alvast bedankt! Het zou een enorme hulp zijn moest ik hier een antwoord op krijgen.
C.