Ik heb een tijdje terug op het forum hier reeds een aantal vragen gesteld hierover. Toen is me gezegd geweest best te wachten op de deurwaarder, en daar dan een overeenkomst mee af te sluiten.
Deze morgend lag dan een deurwaardersexploot in de brievenbus. Vreemd genoeg zou die daar al liggen van vrijdagavond, en was mijn echtgenote thuis die dag... Ze heetf me niets gezegd van iemand die aanbelde of wat dan ook...
In 1ste instantie was ik nog vrij rustig. Naar mijn werk vertrokken met de bedoeling om er werk van te maken tijdens mijn middagpauze. Zo gezegd, zo gedaan... Ik was even alleen, heb mijn brief nagelezen.
Tot mijn verbazing las ik ineens iets van een betalingsperiode van 24 uur? Ik had toch gedacht meer tijd te krijgen, zeker aangezien ik de brief nu pas gezien had. Ik heb ondertussen aanvraag voor een afbetalingsplan doorgemaild.
Maar waar kan ik me nu nog aan verwachten? Metd ie betalingsperiode van 24 uur, moet ik me dan verwachten aan een deurwaarder die vandaag of morgen mijnen inboedel komt opschrijven?
Wat kan ik nog doen?