ik ben vorig jaar een huurcontract aangegaan, de huisbaas heeft toen een contract samen met mij ingevuld, maar we hebben nu een iets groter huisje op het oog, en hebben het contract even overlopen en volgens mij is dit contract niet echt geldig omdat er vele dingen in ontbreken.
ik zet het hier even neer(de ... zijn dus niet ingevuld in het contract):
A.clausule in te vullen voor een huurovereenkomst met een duurtijd van minder dan 3 jaar.
a.de huurovereenkomst word afgesloten voor een duur van...die ingaat op ...om te eindigen op...
b.indien er geen opzegging word betekend, ten minste 5 maand voor het beeindigen van de huurovereenkomst,zal de huurovereenkomst telkens voor een duur van 6 maand worden verlengd........
c.de huurovereenkomst zal slechts beeindigt worden door het betekenen van een opzeg door de ene of andere partij,minstens 1 maand voor het verstrijken van een periode van 3 jaar.......
d.vervroegde beeindiging.in uitzonderlijke omstandigheden,zal de huurder vroegtijdig deze huurovereenkomst kunnen beeindigen,mits:...een vooropzeg van minstens...maanden,per aangetekend schrijven betekend: de betaling van een forfaitaire vergoeding,die als volgt word bepaald:.........