verhuurd aan oplichters

jozefa
Topic Starter

verhuurd aan oplichters

#1 , 27 mar 2012 19:19

ben vandaag te weten gekomen dat ik mijn handelszaak verhuurd heb aan een oplichtersbende ben in kontakt gekomen met verschillende slachtoffers warvan zaken in proces zijn

ik kan mijn zaak niet verhuren kan hem zelf niet opendoen en daar wachten die heren op als ik een fout maak vragen ze schadevergoeding

ze laten telkens bvba failliet gaan en werken met stromannen dit met verhuring-verkoop-overnamen

ik ben teneinde raad

verbreking kontrakt via vredegerecht zal maanden duren wat kan ik doen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 27 mar 2012 19:20

Om te beginnen aangifte bij politie misschien gezien oplichting????
Na ruggespraak met uw advocaat.

jozefa
Topic Starter

#3 , 27 mar 2012 21:25

kan nog geen aangifte doen want buiten de huur en waarborg niet te betalen hebben ze nog niks strafbaar gedaan,ze gaan niks doen tot ik mijn zaak zelf uitbaat of aan andere huurder geef en dan

komen ze met kontrakt breuk en moet ik schadevergoeding betalen er zijn voorgaande maar telkens veranderen ze van bvba en zaakvoerders ook overnames enz reeds bezidg van 1998

heb gepraat met advokaat duurt nog lang voor ik verbreking kan krijgen want ze zegt dat het gerecht in het arrondisement bruggepro huurder zijn en dat dat hij minstens 3 maanden huur niet moet betaald hebben alvorens verbreking te krijgen

dan krijg ik mijn zaak niet meer verhuurd tot seizoen 2013

Reclame

ludoke

#4 , 27 mar 2012 21:57

deleted
Laatst gewijzigd door ludoke op 15 apr 2012 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#5 , 27 mar 2012 22:16

Gelet op andere feiten bv.
Wat moet er gecontroleerd worden:
Om te beginnen de firma die de huur heeft afgesloten.
Wat is die firma en wie is zaakvoerder.
Is de datum van ingebruikname al voorbij?
Is deze firma al in gebreke gesteld wegens niet betalen huur/waarborg?
Staat in huurcontract niet wanneer de waarborg niet betaald wordt en er geen brandpolis wordt getoond dan is er nog geen huurovereenkomst? Ik zeg maar...
Ik dacht dat daar al enkele postings over waren.
Het feit dat het inderdaad ( maar dan moet dat wel correct zijn) zou blijken dat het een oplichtingszaak is, denk ik is reden genoeg om NA raadpleging advocaat, want die beschikt over alle gekende elementen aangifte te doen.
PS enige tijd geleden had een kennis een klant in de zaak .... was heel geïnteresseerd in wat ze deden en ook nog in de website ontwikkeling van de zaak...
Er werd van alles 'beloofd' maar een van de zaakvoerders zocht de naam toch maar eens op het internet op en wat bleek 'Opgelicht' had over de klant al 4 programma's gewijd.
Er is toen contact genomen met ecofin team ... bij het horen van de naam mocht hij ineens langskomen. ......

Geduldig Zieltje

#6 , 28 mar 2012 15:21

Eventjes voor de duidelijkheid. U bent enkel een verhuurder van een handelszaak waarvan je van horen zeggen hebt dat deze huurders oplichters zijn, heb ik dit goed begrepen?
Check de informatie van je bronnen na voor je iets toepast.

jozefa
Topic Starter

#7 , 08 apr 2012 17:03

heb reeds bewijzen van gemaakte gedupeerden en rechtszaken en veroordelingen en ze gaan bij mij juist op dezelfe manier te werk ik kan niet meer uitweiden want is nu in handen van advokaat

ik zou zeker nooit iemand beschuldigen zonder bewijzen!!!!!!!!!

bedankt voor de personen die mij raad gegeven hebben

Laatst omhoog gehaald door jozefa op 08 apr 2012 17:03.

Terug naar “Huren”