De situatie is zo. Anderhalf jaar is mijn grootvader overleden. Aangezien mijn vader enige zoon is en ik de enige zoon ben hebben mijn ouders besloten om het huis van mijn grootvader te schenken aan mij. Lucky for me want vastgoedprijzen swingen hier de pan uit. Begin vorig jaar waren alle formaliteiten in orde enkel de woning moest grondig gerenoveerd worden. Architect/veiligheidscoördinator, elektricien, plaatsers ramen en deuren, chauffagist, dakwerker, elektricien allemaal gecontacteerd en mijn vader en ik hebben veel zelf gedaan. Vriendelijk briefje in de brievenbus gestoken van de buren dat ze tijdens de weekdagen hinder gaan ondervinden door grootschalige werken. Met mijn andere buren kom ik prima overeen enkel met mijn andere buren een gepensioneerd koppel lukt het totaal niet. Bemoeien, onverwachts aan de deur aanbellen, constant bespieden. Op een dag tijdens onze verbouwingen heb ik in een razende colére gezegd dat ze moeten stoppen met zich te bemoeien en mij met rust moeten laten. Mijn verbouwingen zijn sneller klaar dan verwacht. Een tijd verstrijkt ik spreek niet meer tegen ze maar ze laten me met rust. Tot begin dit jaar besluiten ze ook om hun woning te renoveren. Gaande van een vloer uitbreken, leidingen vervangen maar enkel in het weekend en op bepaalde feestdagen worden de werken uitgevoerd