effecten uitbetalen

Lousia
Topic Starter

effecten uitbetalen

#1 , 22 mei 2012 18:45

Ik heb effecten geeerfd en deze zijn vrijgegeven door de notaris.
Dan ben ik naar de bank geweest om alles te regelen en om deze effecten te laten uitbetalen.
Ze zouden een berekening doen omdat er nog een erfgenaam is die ook de helft erft maar deze zou het geerfde gedeelte in effecten behouden en heeft ook al alle documenten ondertekend.
Hoe lang duurt zoiets voor het bedrag op mijn rekening kan komen ?
Alle documenten zijn sedert 1 week ondertekend in de bank.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wanton

#2 , 22 mei 2012 18:51

Hangt af zowel van het effect als van de bank. Kan tot 3 weken duren als het om buitenlandse stukken gaat.
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

Lousia
Topic Starter

#3 , 22 mei 2012 19:11

Het gaat hier om belgische stukken.
Ik denk dat ik de bank niet bij naam mag vernoemen volgens de regels van het forum.

Reclame

Vandebos

#4 , 22 mei 2012 19:39

De bank zal bij oude fysieke aandelen aan toonder tevens dienen te controleren of deze ergens gemeld staan of niet. 3 weken is een gemiddelde termijn.

Lousia
Topic Starter

#5 , 22 mei 2012 20:17

ok bedankt want ik had het gevraagd in de bank en ze konden geen antwoord geven omdat de beheerder van mijn dossier in verlof vrtrok voor enkel weken maar er zou het iemand overnemen en ze konden er geen termijn op stellen.

Terug naar “Bank & Beurs”