eigenaar wil klacht indienen tegen mij

patjebrussel

Re: eigenaar wil klacht indienen tegen mij

#16 , 08 jun 2012 22:30

Koop u een camera of geluidsrecorder.
Vroeger werd ik aanschouwd als een provocateur en leugenaar, nu ist wa minder. Dat was het enige wat ik kon doen om mijn onschuld te bewijzen in vele zaken, en ik ben er 100% in geslaagd. Wel jammer dat ze me gewoon niet wilden geloven en geen onderscheid kunnen maken in leugenachtige dingen en waarheid.
Dringend tijd dat iemand een leugendetector uitvind dat 100 % betrouwbaar is.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Moraelin

#17 , 11 jun 2012 13:22

De vraag is steeds: en is het wel een leugen? U gaat ervan uit wel de wet niet en gelukkig maar want anders zaten er al heel veel onschuldigen in de gevangenis.
Ik begrijp dat u nu gefrustreerd bent over het gebeuren.
Zo heb ik toch kennis van heel veel valse aangiften in de familiale sfeer.
Natuurlijk heb je hierin gelijk, maar als het over ernstige feiten gaat zou ik veronderstellen dat men dit grondig uitzoekt, van beide kanten. En niet zomaar van: "hebt u het gedaan ? Ah nee ? Dan is het goed...." komaan zeg. Men mag ook wel eens rekening houden met geweldadig verleden en gevangenistijd, maar nee, dat telt niet, net zoals die zot in Luik of Dutroux, men mocht geen rekening houden met verleden feiten.... Enfin, heb het topic hier verstoord, waarvoor mijn excuses. Sleutel op mijn stuk.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#18 , 11 jun 2012 18:34

@hulpnodig je kan al zien aan de uitnodiging 'hoe belangrijk de politie de zaak inschat. Dus als het een Saldus uitnodiging is raadpleeg dan eventueel een advocaat.
Maar zoals hier ook al is gezegd vertel gewoon wat er allemaal is gebeurd. Schrijf het desnoods op voorhand uit en verwijs indien u politie gebeld hebt naar die tussenkomst. Anders zeg je ...ik heb op datum x om uur Y met de buur getracht te praten omdat hij luide muziek speelt. Dit doet hij regelmatig en dat is storen.... enz enz

verder .....
Tot hiertoe is men nog altijd onschuldig tot iemand zijn schuld bewezen is.

Dus ook iemand die al van alles mispeuters heeft is onschuldig aan het nieuwe feit tot er voldoende wettelijk bewijs is.

Dat er bij een onderzoek fouten gebeuren .... daar ben ik spijtig genoeg van overtuigd. Dat alles nog niet verloopt zoals het zou moeten daar ben ik zeker van.
Echter er moet gewerkt worden met de mensen en middelen die er zijn.
Ik weet dat opleiding ondertussen veel verbeterd is. In de jaren 70 van vorige eeuw was 3 maanden facultatieve opleiding en een diploma van lager middelbaar voldoende om bij de politie te gaan. Bij de rijkswacht gelden dezelfde aanwervingsvoorwaarden maar was er 'iets' meer opleiding .... alhoewel die meer lag in de openbare orde handhaving en militaire procedures.
Qua verhoortechnieken en opleiding staat men al veel verder nu maar men verspeelt (nog steeds) ongelofelijk veel tijd aan administratieve procedures.

Reclame

Terug naar “Huren”