maw de enkele keren dat advocaar erbij was, was dit gratis, vandaag van hem bericht gehad dat jeugdrechter niets wil veranderen en dat ze ook geen psychiater wil aanstellen of toelaten...
ik vraag me af onder welk "mom" dat onze dochter daar zit, zij gaf aan dat er ruzies waren thuis, dan weer 1,5j tegen vrieng gelogen dat ze mishandeld werd door beide ouders!
intussen haaft ze aan hem bekend in bijzijn van begeleidster dat die mishandelingen niet plaats vonden en begeleidster zei aan onze dochter toen die zich "opendeé:je begrijpt toch dat je hulp nodig hebt?
en ja, dat begreep ze maar intussen een wachtlijst van een ander cgg tot oktober en misschien zouden wij privé kunnen betalen, werd ons gezegd, maar er gebeurt niks!alleen dat ze ons weer verstoot, alles voor hem en dat ze zo koud blijft over haar opa wiens toekomt er niet goed uit ziet terwijl ze zo gek op haar grootouders was, dit bezorgt ons grote kopzorgen, als je op zo een moment met haar spreekt, is dit niet alsof dit niet onze dochter is, maar en vreemde persoon zonder gevoelens...
en die emotieloosheid behalve naar hem toe, baart iedereen grote zorgen!
we hebben ook totaal geen idee wat ons dit zou kosten een advocaat voor een jeugdrechter die totaal tegenwerkt, die ik gevraagd heb te spreken via 2 consulentes en een hoofdconsulent van de jeugdrechter sinds 16 maart, ik ben als moeder nooit gehoord omdat ik eerste keer ziek was, en krijg haar maar niet te zien!
net alsof die haar "fout" niet wil toegeven...